تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

| گفت و گو با حسین زاهدی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس سیستان


واضح آرشیو وب فارسی:نی زار:
گفت و گو با حسین زاهدی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس سیستان
حسین زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی نی زار هدف از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید، ایجاد همدلی و وحدت بین تمامی اقوام و گروههای حوزه سیستان جهت خدمت به مردم حوزه سیستان یاد کرد. نامزد […]
حسین زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی نی زار هدف از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید، ایجاد همدلی و وحدت بین تمامی اقوام و گروههای حوزه سیستان جهت خدمت به مردم حوزه سیستان یاد کرد.
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه سیستان گفت : رویکرد برنامه های وی وحدت بین اقوام، گروهها، سلایق می باشد چون آن چه تا به امروز از سوی تمامی بزرگواران منتخب مردم شکل گرفته، تک روی و هم ساز نبودن و استفاده نکردن تمامی اندیشه ها بوده است.
وی افزود : بعد از انتخاب و اعتماد از سوی مردم سیستان معتقدم و باور دارم که باید از تمامی سلایق و اندیشه ها در تمامی زمینه ها برای توسعه و عمران سیستان استفاده کرد.
زاهدی تصریح کرد :عدم صداقت، عدم آشنایی با قوانین متاسفانه در جامعه کنونی مردم و منتخبین را دچار سردرگمی در سیستم های مختلف کرده است، نباید بر اساس سلیقه و میل شخصی با مردم رفتار کرد.
حسین زاهدی در ادامه افزود : امید است که با حضور منسجم مردم در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر رقم خورد و از تمامی دوستان خواستارم که از تخریب تمامی شخصیت ها خودداری نمایند زیرا هر کدام برای ادای تکلیف پا به این عرصه گذاشته اند.
IMG-20151224-WA0000
زاهدی یکی از چهره های حامی دولت و شاخص اجتماعی حوزه سیستان است که وی ریاست کمیسیون تعزیرات گندم، آرد و نان استان سیستان و بلوچستان (در دولت اصلاحات) ، مدیر اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان زاهدان، مدیر دام، گندم و آرد و نان سازمان بازرسی استان سیستان و بلوچستان، مشاور مدیرعامل و مدیر امور شهرستان های آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان، جانشین اداره نظارت بر درمان استان سیستان و بلوچستان، مشاور عالی در امور طوایف سیستان ستاد دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و عضو مجمع مشورتی توسعه استان سیستان و بلوچستان را در کارنامه خود دارد.
۳ دی, ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نی زار]
[مشاهده در: www.neyzarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن