تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821155680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رائول: روزی مربی رئال خواهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رائول: روزی مربی رئال خواهم شد
رائول گونزالس، اسطوره رئال که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، امروز در شیلی مورد تقدیر قرار گرفت و جایزه "Por Amor al Deporte 2015" را دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه این مراسم، رائول در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت متزلزل بنیتس در رئال و احتمال حضورش به عنوان مربی روی نیمکت کهکشانی ها گفت:" این سوالی است که همه مردم از من می پرسند اما باید بگویم که هنوز زمان مناسبی برای این کار نیست و من حتی مدرک مربیگری هم ندارم. رئال مادرید خانه من است و من هنوز وقت دارم.

هرچه دارم از رئال مادرید است و اگر فوتبالیست شناخته شده ای هستم، به دلیل سالها حضورم در رئال مادرید است, هرچند برای شالکه، السد و کاسموس هم بازی کرده ام. رئال مادرید همه عشق و وجود من است و مطمئنم که در آینده به باشگاه محبوبم بر می گردم."

رئال مادرید رافائل بنیتس (سرمربی) رائول گونزالس

ارسال به تلگرام


18:45  1394/10/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن