تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821217523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست کمک از جهان برای پناهجویان


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: پدر کودک سوری که به همراه دو عضو دیگر خانواده اش در تلاش برای رسیدن به اروپا غرق شد، خواهان همدردی جهانیان با پناهجویان شده است.
به گزارش بی.بی.سی، عبدالله کردی در پیام سالانه کریسمس برای شبکه چهار تلویزیون بریتانیا گفت از جهانیان می خواهم تا درهای خود را روی سوری ها باز کنند، اگر فردی دری را روی دیگری ببندد، اوضاع سخت می شود و هنگامی که دری گشوده می شود، آنها (پناهجویان سوری) دیگر احساس حقارت نمی کنند.
انتشار تصویر جسد آلان، فرزند خردسال او در ساحل بدروم ترکیه، توجه جهان را به بحران پناهجویان جلب کرد.
به جز آلان، ریحان مادر او و گالیپ، برادر پنجساله اش هم در حادثه غرق قایق پناهجویان کشته شدند.از زمان جنگ سوریه، بیش از چهار میلیون نفر از ساکنان این کشور از آنجا گریخته اند و نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر هم کشته شده اند.
عبدالله کردی در پیام کریسمس خود گفته است: در این وقت سال از شما می خواهم که به رنج پدران و مادران و کودکانی که به دنبال صلح و امنیت هستند گوش کنید، ما فقط کمی همدردی از شما می خواهیم.
وی در ادامه پیام خود گفته است: (در سوریه) بمب های بشکه ای، انفجارها و داعش هستند. ما صدها هزار مشکل داریم. عبدالله کردی به کوبانی برگشت تا فرزندانش و مادر آنها را به خاک بسپارد. او تاکنون در ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جام جم ]

پنجشنبه ، ۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.press.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن