تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از خانواده 12 شهید مدافع حرم در ساری


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: تجلیل از خانواده شهید شاخص سال ورزش کشور و خانواده 12 شهید مدافع حرم که در سال جاری در سوریه به شهادت رسیدند با حضور سردارنقدی و مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد.
خبرگزاری بسیج مازندران، در مراسم یادواره شهدای جامعه ورزش و شهید شاخص سال بسیج ورزشکاران کشور در ساری برگزار شد پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی چون اجرای سرود توسط گروه موسیقی نوجوانان مازندران و سخنرانی رئیس سازمان بسیج کشور، ضمن ارائه لوح تقدیر از خانواده های معزز شهدا از آنان تجلیل به عمل آمد.
 همچنین در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و شهید شاخص ورزش، از خانواده شهید روح الله سلطانی معاون عملیات لشکر 25 کربلا که اوایل سال جاری در عملیاتی در منطقه غرب کشور به شهادت رسید نیز تجلیل به عمل آمد.
 رونمایی از تمبر شهید شاخص بسیج ورزشکاران، ثبت یابود بر تمبر مذکور توسط رئیس سازمان بسیج، فرمانده سپاه کربلا، مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین پرده برداری از کتاب زندگی نامه شهید گلوگاهی از دیگر عناوین برنامه یادواره شهدا بود.
نمایشی از کرامات شهید اکبری در یکی از روستاهای شهرستان ساری، نقاشی تمثال شهید و سروده خوانی محلی از جمله برنامه این شب به شمار رفت. [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

چهارشنبه ، ۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن