تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806618535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هندبال و دردسرهاي ويزاي خانواده جناب دبير!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هندبال و دردسرهاي ويزاي خانواده جناب دبير!
مسئولان فدراسيون هندبال اعزام خانواده دبير اين فدراسيون را به اردوي اروپايي تيم ملي تكذيب مي‌كنند.
نویسنده : شیوا نوروزی 


مسئولان فدراسيون هندبال اعزام خانواده دبير اين فدراسيون را به اردوي اروپايي تيم ملي تكذيب مي‌كنند.
انتشار خبري مبني بر اعزام خانواده فرامرز مي‌آبادي به لهستان آن هم همراه تيم ملي هندبال موجي از واكنش‌ها را به همراه داشت. در خبر فوق بر اين نكته كه نام همسر و فرزند دبير فدراسيون در فهرست اعضاي تيم ملي به چشم مي‌خورد، تأكيد شده بود و پس از آن هم شنيده شد كه دختر مي‌آبادي به لهستان اعزام مي‌شود. در صورتي كه پس از پيگيري معلوم شد كه آقاي دبير فرزند دختر ندارد.
  
نامه‌اي دردسرساز
داستان زماني آغاز مي‌شود كه تلاش‌هاي دبير فدراسيون و خانواده‌اش براي گرفتن ويزاي آلمان بي‌نتيجه مي‌ماند. پس از آن بود كه مي‌آبادي از رئيس فدراسيون مي‌خواهد تا براي تسريع اخذ ويزا نامه‌اي به سفارت لهستان بزند. مهدوي نيز به دليل آنكه هدف از سفر فوق، درمان بيماري همسر دبير فدراسيون بود، با اين مسئله موافقت مي‌كند. همزمان شدن ارسال ليست تيم ملي و نامه درخواست ويزا از سفارت لهستان، حواشي زيادي به همراه داشت. تا جايي كه رئيس فدراسيون اين خبر را كذب خواند و منتشركنندگان اين خبر را به خدا واگذار كرد.
 
كمك به يك بيمار
ابوالحسن مهدوي بر اينكه اعزام خانواده دبير فدراسيون ارتباطي با تيم ملي ندارد، تأكيد مي‌كند. رئيس فدراسيون هندبال در گفت و گو با «جوان» خبر منتشر شده از سوي يكي از خبرگزاري‌ها را اينگونه تشريح كرد: «خبر منتشر شده دروغ است و اگر در اين دنيا نتوانم كاري كنم، قطعاً در آن دنيا يقه آنها كه اين حاشيه را درست كرده‌اند، مي‌گيرم. اعزام خانواده مي‌آبادي ربطي به فدراسيون ندارد. تنها نامه‌اي به سفارت لهستان زدم و وضعيت حقوقي دبير فدراسيون را بيان كردم. از آنها خواستم در صدور ويزا مساعدت كنند. جالب اينكه بعداً گفتند دختر دبير هم قرار است اعزام شود، در صورتي كه مي‌آبادي اصلاً دختر ندارد. تمام هزينه‌هاي اين كار را هم خود او مي‌پردازد و من فقط يك برگه A4 خرج اين مسئله كردم.»
 
از صداقتم ضربه خوردم
دبير فدراسيون هم كه از حاشيه به وجود آمده به شدت ناراحت است، در گفت و گو با «جوان» به مسئله بيماري همسرش اشاره كرد. فرامرز مي‌آبادي معتقد است برخي از اهالي رسانه از اعتماد و صداقت او سوءاستفاده كرده‌اند: «خواهر همسر من در آلمان زندگي مي‌كند و حتي چند بار هم براي همسرم و درمان بيماري او دعوتنامه ارسال كرده، اما به رغم پرداخت پول ويزا موفق به گرفتن ويزا نشديم. به همين دليل از رئيس فدراسيون خواستم تا نامه‌اي براي حل اين مشكل به سفارت لهستان كه راحت‌تر ويزا صادر مي‌كند، بفرستد. با وجود آنكه هنوز ويزايي براي من صادر نشده، اما برايم حاشيه درست كردند و خانواده من را سرزبان‌ها انداختند.» مي‌آبادي در پاسخ به اين سؤال كه مهدوي از اعتبار ورزش ايران براي شما استفاده كرده است، اظهار داشت: «40 سال است كه به هندبال ايران خدمت مي‌كنم. آيا نوشتن يك نامه براي من انتظار زيادي است؟ ضمن اينكه رئيس فدراسيون اعلام كرده حاضر است براي تسريع درمان يك بيمار براي هر كسي نامه بنويسد و درخواست مساعدت كند.»
 
منتظر اين جنجال بوديم
مجيد حاتمي، مسئول روابط بين‌الملل فدراسيون هندبال در گفت و گو با «ايسنا» با اعلام اينكه ليست نفرات تيم ملي و كادر فني را براي دريافت ويزا شخصاً پيگيري كرديم و بر خلاف برخي اخبار منتشر شده نام همسر و فرزند دبير كل در آن ليست نبوده است، گفت: «سازمان تيم‌هاي ملي، ليست را تهيه مي‌كند و اسامي به تأييد رئيس فدراسيون مي‌رسد و بعد از طريق دبير فدراسيون ليست اسامي به من ارجاع داده مي‌شود. من بدون مهر و امضا و تأييد فدراسيون اقدامي نمي‌كنم. ما از مدت‌ها قبل فكر مي‌كرديم كه كار به اينجا بكشد. تنها كسي كه از اصل ماجرا خبر داشت، من بودم، اما متأسفانه دوستان ديگر در فدراسيون شروع به اظهار نظر كردند. آنچه مسلم است به هيچ عنوان اسم مي‌آبادي و همسر و فرزندانش در ليست اصلي تيم ملي وارد نشد. مهدوي نامه‌اي به سفارت لهستان ارسال كرد تا در جهت تسريع سفر همسر مي‌آبادي به اروپا اقدام شود.»

منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن