تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی برد - برد آیت الله هاشمی در انتخابات خبرگان با چاشنی توهین به «سیدحسن» و هاشمی


واضح آرشیو وب فارسی:ایران خبر: رئیس دفتر مصباح یزدی گفت: پیش بینی هم می شد که بزرگان گفتند، دریابید امام را که تحریف نکنند و مواظب باشید که از امام سوء استفاده نشود.
به گزارش ایران خبر ، حجت الاسلام حسین جلالی مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی، درباره ارزیابی خود از اهمیت این دوره از مجلس خبرگان و حضور چهره های مطرح و جدید به عرصه انتخابات گفت: این دوره هاشمی تصمیم دارد فتنه سال 94 را از بیت امام خمینی(ره) کلید بزند. این فتنه نیز سرباز می خواهد. سربازهای قبلی هاشمی که کروبی، موسوی و.. بودند، سوخت شدند.
وی ادامه داد: هاشمی برای فتنه سال 94 سرباز ندارد و از دیدگاه ایشان باید فتنه 94 کلید بخورد و باید افرادی را در این باره اجیر کند. برای اجیر کردن هم باید این افراد ویژگی های خاصی داشته باشد، از جمله باید قداست داشته باشند، منصوب به جایگاه ارزشمندی باشند، چه جایی باقداست تر از بیت امام خمینی(ره) و چه کسانی بهتر از نوه های امام که در ذهن مردم جایگاه خاصی دارند.
رئیس دفتر مصباح یزدی تأکید کرد: بنابراین هاشمی با گنده نمایی بنا دارد سکوی پرش خود را از بیت امام خمینی(ره) و مرکز نشر آثار امام(ره) آغاز کند.
وی ادامه داد: پیش بینی هم می شد که بزرگان گفتند، دریابید امام را که تحریف نکنند و مواظب باشید که از امام سوء استفاده نشود.
حجت الاسلام جلالی ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ایران خبر ]

چهارشنبه ، ۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران خبر]
[مشاهده در: www.irankhabar.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن