تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهادات عجیب برای بقا در لیگ والیبال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیشنهادات عجیب برای بقا در لیگ والیبال
سرمربی کنونی تیم آلومینیوم هرمزگان مدعی است مسولان والیبال استان پیشنهاد داده اند تا او از سمت خود استعفا بدهد تا آنها پول به تیم تزریق کنند.

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال آغاز می شود و اتفاق بد این است که حضور چند تیم در کوران مسابقات هنوز قطعی نشده. یکی از آن تیم ها آلومینیوم بندرعباس است که بازیکنان این تیم هنوز در تمرینات حاضر نشده اند و شرایط ادامه کار آنها معلوم نیست.

عبدالرئوف بستگانی سرمربی این تیم در مورد شرایط تیم خود می گوید:« تیم با بازیکنان بومی تمرین می کند اما من سر تمرین نرفته ام. تیم قطعا برای بازی امروز به زمین می روند اما چه طور، مشخص نیست.»
آلومینیوم مشکلات زیادی دارد اما دلیل آن مشخص نیست اما بستگانی در توضیحی شفاف می گوید:« مسول والیبال استان در ادعایی گفته است اگر بستگانی از تیم برود و فلان آقا سرمربی تیم شود من از تیم حمایت مالی می کنم. عجیب است، شخصی خود را مالک والیبال استان می داند و در صورتی از تیم حمایت می کند که من نباشم. من هم سر تمرین نرفتم تا بلکه بازیکنان به پول شان برسند. آن آقا برای بازیکنان غیربومی بلیت هواپیما گرفته است اما تعداد زیادی پیشنهاد بازگشت را قبول نکرده اند و شرایط بازی امروز عصر مشخص نیست که با چه بازیکنان و کادری انجام شود.»

آلومینیوم المهدی بندرعباس لیگ برتر والیبال ایران والیبال

ارسال به تلگرام


08:38  1394/10/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن