تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805415430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد خارجی‌های لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عملکرد خارجی‌های لیگ برتر




در همه سال‌هایی که لیگ برتر برگزار شده جذب بازیکنان خارجی با حرف و حدیث‌هایی همراه بوده است.





ایران ورزشی: در همه سال‌هایی که لیگ برتر برگزار شده جذب بازیکنان خارجی با حرف و حدیث‌هایی همراه بوده است. اینکه چه بازیکنانی با کدام پیشینه و سابقه وارد لیگ ما می‌شوند مهم‌ترین مساله‌ای است که بعضا مورد توجه قرار نمی‌گیرد. از این نوع فوتبالیست‌ها کم نبوده‌اند که تعداد بازی‌های‌شان به اندازه انگشتان یک دست نشده اما به واسطه قراردادهای‌شان پول‌های زیادی گرفته یا کار را به فیفا کشانده‌اند. همین نقدها هم باعث شد تا بعضی مربیان برای اینکه وانمود کنند انتخاب‌شان اشتباه نبوده به آنها بازی داده‌اند.

البته بازیکنانی هم در ادوار مختلف لیگ ما بوده‌اند که فوق‌العاده کار کرده‌اند اما امسال و در لیگ پانزدهم تا امروز 33 بازیکن به میدان رفته‌اند یعنی حدود 2 بازیکن برای هر تیم. نکته جالب اینکه همه 16 تیم لیگ برتر حداقل از یک بازیکن خارجی‌شان استفاده کرده‌اند.

استقلال و تراکتورسازی، بیشترین سهمیه

در میان 16 تیم لیگ برتری، استقلال و تراکتورسازی با چهار بازیکن خارجی بیشترین سهمیه را داشته‌اند. جاسم کرار، مگویان، پروپژیچ و ریوالدو دسوزا نفراتی بودند که برای تیم پرویز مظلومی به میدان رفتند. البته از این جمع چهار نفره، دسوزا و کرار جدا شدند. آگوستین سزار، کاردوسو، حمزه یونس و ایان رامسی هم برای تراکتورسازی بازی کرده‌اند. جدول زیر عملکرد همه آنها را نشان می‌دهد.

تک‌سهمیه‌ای‌ها

پنج تیم سپاهان، ملوان، سایپا، استقلال اهواز و پدیده مشهد تیم‌هایی هستند که فقط از یک بازیکن خارجی در 15 بازی نیم‌فصل استفاده کرده‌اند. البته سپاهان در ابتدای فصل پادوانی و پریرا را هم داشت که به دلیل مشکلاتی که در انتقال‌شان به وجود‌ آمده بود یک نیم‌فصل را از دست دادند. بعضی از این تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی نتوانستند بازیکنان خارجی را به تعداد تعیین شده جذب کنند.

دو خارجی متفاوت صبای قم

در تیم صبای قم دو بازیکن خارجی حضور دارند. علی دایی به بازی یکی از آنها به شدت علاقه دارد و در تمام 15 بازی بدون تعویض او را به زمین فرستاده است. خوزه ماچادو یکی از بازیکنان کلیدی صبا است اما در نقطه مقابل، آنها چاخاشویلی را هم دارند که با دو دقیقه بازی، کمترین حضور را در میان تمام خارجی‌های لیگ داشته است. اینکه دو بازیکن خارجی یک تیم تا این اندازه متفاوت هستند هم در نوع خود جالب است. البته شاید چاخاشویلی مصدوم بوده که فرصت بازی را پیدا نکرده است.

5 گلـــــر

در جدول 33 نفره زیر نام 5 دروازه‌بان به چشم می‌خورد. فرناندو خسوس، ایگور ننزیچ، گئورگی‌اف، لوییس فرناندو و رادکو جوکوویچ پنج گلر خارجی لیگ هستند. بدون شک در میان همه خارجی‌های لیگ، خسوس، دروازه‌بان استقلال خوزستان با چهار گل خورده در 15 بازی و 11 کلین‌شیت بهترین خارجی لیگ پانزدهم تا پایان نیم‌فصل است.

بنگستون و نانگ بهترین گلزنان

از 232 گلی که در 119 بازی به دست آمده، 18 گل توسط بازیکنان خارجی زده شده که در این میان سهم بنگستون و نانگ، مهاجمان پرسپولیس و نفت تهران هر کدام چهار گل است. البته بنگستون این چهار گل را در 365 دقیقه زده در حالی که نانگ همین چهار گل را در 723 دقیقه که با این حساب آمار مهاجم پرسپولیس بهتر است.

گلرهای خارجی و 48 گل خورده

پنج دروازه‌بان خارجی لیگ 48 گل دریافت کرده‌اند که ایگور ننزیچ با 20 گل خورده بیشترین و خسوس با 4 گل خورده کمترین سهم را داشته‌اند. خسوس به طور میانگین بعد از هر 337 دقیقه یک گل دریافت کرده اما ننزیچ دروازه‌بان راه‌آهن تقریبا هر 60 دقیقه.






تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن