تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیلی خوشحالم که قراره مقابل تیم سابقم استقلال بازی کنم / سکوت کردم و به خدا سپردم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
1 خیلی خوشحالم که قراره مقابل تیم سابقم استقلال بازی کنم / سکوت کردم و به خدا سپردم

موسوی؛
خیلی خوشحالم که قراره مقابل تیم سابقم استقلال بازی کنم / سکوت کردم و به خدا سپردم
مهاجم سیاه جامگان اعلام کرد: «از اتفاقاتی که واسم تو این ١ یا ٢ سال افتاد حرفی نزدم به این نتیجه رسیدم که خدا کسایی رو که سکوت میکنن رو دوست داره.»



به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سید ایمان موسوی که به تازگی به تیم سیاه جامگان اضافه شده اعلام کرد که در بازی مقابل استقلال می تواند به میدان برود.   وی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «سلام دوستان گلم، اگه خدا بخواد میتونم از این هفته واسه تیم سیاه جامگان مشهد بازی کنم، خیلی خوشحالم که قراره مقابل تیم سابقم استقلال تهران بازی کنم.»   موسوی اضافه کرد: «خیلی سکوت کردم و حرفی نزدم از اتفاقاتی که واسم تو این ١ یا ٢ سال افتاد اما به این نتیجه رسیدم که خدا کسایی رو که سکوت میکنن و همه چیز رو به خودش میسپارن رو دوست داره.»   مهاجم جدید سیاه جامگان در پایان نوشت: «من تنها با صبر و تلاش زیادی که داشتم و دارم میتونم به اون مقصدی که خداوند بزرگ واسم تعیین کرده برسم. چون این دنیا فقط محل امتحان هست و قیامت باید همه پاسخ گوی همه چیز باشیم.»  

  109



۰۲/۱۰/۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن