تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805884476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تل‌آويو در وحشت انتقام حزب‌الله


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تل‌آويو در وحشت انتقام حزب‌الله
به دنبال ترور چند تن از فرماندهان نيروهاي مقاومت در سوريه توسط رژيم صهيونيستي...
به دنبال ترور چند تن از فرماندهان نيروهاي مقاومت در سوريه توسط رژيم صهيونيستي، سيدحسن نصرالله دبيركل حزب‌الله لبنان در پيامي خطاب به مقامات اين رژيم گفت: «زماني كه تجاوز مي‌كني هرچه باشد و در هركجا كه باشد و در هر زمان كه باشد، مقاومت حق پاسخ را خواهد داشت.» روزنامه هاآرتص اعلام كرد، هربار كه دبيركل حزب‌الله لبنان اسرائيل را تهديد كرده آن را عملي كرده است. پاسخ احتمالي نيروهاي مقاومت، ترس و وحشت را در سرزمين‌هاي اشغالي حاكم كرده و ارتش صهيونيستي نيز به حالت آماده باش درآمده است.
ترور سمير قنطار سردار اسراي لبناني و انتظار كشنده رژيم صهيونيستي براي واكنش احتمالي محور مقاومت نسبت به اين ترور، اوضاع سختي را به ويژه پس از سخنراني سيدحسن نصرالله بر سرزمين‌هاي اشغالي حاكم كرده است. هرچند صهيونيست‌ها با ترور قنطار يكي از فرماندهان كابوس وار اين رژيم را از ميان برداشتند اما پاسخ احتمالي نيروهاي مقاومت به اين ترور ناجوانمردانه چنان ترس و وحشتي را در سرزمين‌هاي اشغالي ايجاد كرده است كه از هم اكنون برخي شهرك‌نشين‌ها در پناهگاه‌ها سنگر گرفته‌اند.
سيدحسن نصرالله در سخنان دوشنبه شب خود به موضوع مهم هدف قرار گرفتن امير اسراي مقاومت و شهادت وي پرداخت و گفت: «شكي نيست دشمن صهيونيست اين عمليات را انجام داد و با هدف قرار دادن يك آپارتمان در جرماناي دمشق، سمير قنطار را به همراه شماري ديگر از رزمندگان و غيرنظاميان به شهادت رساند و تبليغ مأيوسانه برخي از رسانه‌ها در خصوص انجام اين عمليات توسط برخي از گروه‌هاي معارض و تروريست در سوريه، بي‌ارزش و فاقد اعتبار است.» دبيركل حزب‌الله لبنان تأكيد كرد: «بدين ترتيب ما بدون هيچ شك و ترديدي مسئوليت اين جنايت را به طور كامل بر عهده رژيم صهيونيستي مي‌دانيم و اين را صريحاً اعلام مي‌كنيم.» براساس گزارش‌ها، دو جنگنده اف 15 رژيم صهيونيستي شنبه شب از فاصله دور اقدام به پرتاب موشك‌ها به سمت ساختمان محل استقرار سمير قنطار كردند كه تعدادي از نيروهاي مقاومت در اين حمله شهيد شدند.  به گزارش ايسنا، نصرالله در ادامه با اشاره به اينكه مقاومت همواره وجود خواهد داشت، گفت: «خون سمير قنطار و تمام شهدا به ما اين پيام را مي‌رساند كه پرچم مقاومت هرگز بر زمين نمي‌افتد. ولو اينكه هر كس كه بخواهد كشته شود يا هركس كه بخواهد بازداشت شود، اين پرچم از دوشي بر دوش ديگر منتقل خواهد شد و از دستي به دست ديگر.»
  
مقاومت پاسخ خواهد داد
دبيركل حزب‌الله لبنان با اشاره به پاسخ قاطع مقاومت به شهادت مبارزانش، خطاب به رژيم صهيونيستي گفت: «زماني كه تجاوز مي‌كني هرچه باشد و در هركجا كه باشد و در هر زمان كه باشد مقاومت حق پاسخ را خواهد داشت. پيام من از امروز تا هميشه و براي هر يك از اعضاي حزب‌الله كه شهيد مي‌شوند، اين است كه ما مسئوليت آن را فقط متوجه اسرائيل مي‌دانيم و اعلام مي‌كنيم حق پاسخ را براي مكان و زمان و شيوه‌اي كه خود صلاح مي‌دانيم محفوظ مي‌دانيم. اين حق ماست و به حول قوه الهي از توفيقي كه خداوند در اين راه به ما ارزاني مي‌دارد، استفاده خواهيم كرد.» نيروهاي حزب‌الله پس از ترور چند تن از فرماندهان مقاومت در سوريه در ماه ژانويه 2015، دو هفته بعد به اين اقدام صهيونيست‌ها پاسخ دادند و طي عملياتي چند تن از نظاميان صهيونيست را به هلاكت رساندند.
  
وحشت در سرزمين‌هاي اشغالي
اظهارات نصرالله درباره حتمي بودن پاسخ مقاومت به رژيم صهيونيستي نگراني و وحشت را در سرزمين‌هاي اشغالي ايجاد كرده است. آموس هارئيل، تحليلگر نظامي روزنامه عبري زبان هاآرتص روز سه شنبه گفت: «تقريباً هر بار كه سيدحسن نصرالله، اسرائيل را تهديد كرده در وعده خود صادق بوده و تهديدهايش را اجرايي كرده است.» هارئيل گفت: «حزب‌الله به گونه‌اي به اسرائيل پاسخ خواهد كه به وقوع جنگ نينجامد، اما حزب‌الله با ندادن پاسخ مناسب، بر سر شرافت خود قمار نمي‌كند.» همزمان، ران بن يشاي، تحليلگر نظامي روزنامه يديعوت آحارونوت گفت كه انتقام حزب‌الله به خاطر ترور سمير قنطار يك مسئله روز و نه بيشتر است. در همين حال، روني دانيال، تحليلگر امور نظامي در شبكه 2 تلويزيون رژيم صهيونيستي گفت: «پس از شنيدن سخنراني سيدحسن نصرالله، محافل سياسي و نظامي به اين باور رسيدند كه پاسخ‌ حزب‌الله يقيناً صورت خواهد گرفت.» الون بن ديويد تحليلگر مسائل نظامي شبكه ۱۰ تلويزيون رژيم صهيونيستي نيز اعلام كرد كه ارتش اسرائيل مجموعه‌اي از اقدامات پيشدستانه را در طول مرزهاي لبنان در دستور كار قرار داده و تحركات و فعاليت‌هاي عادي خود را از روز دوشنبه تغيير داده و اماكن شناخته شده و مسيرهاي عادي تحركات خود را عوض ‌كرده است.
  
استقرار گنبد آهنين در مرز لبنان
بسياري از شهرك‌هاي صهيونيست‌نشين در شمال فلسطين اشغالي اعلام كردند كه پناهگاه‌ها را براي آماده‌سازي جهت بدترين شرايط باز كردند. شهرك‌هاي شلومي و نهاريا ابتكار عمل در اين آماده باش را در دست داشتند، اين در حالي است كه جبهه داخلي رژيم صهيونيستي وابسته به ارتش اسرائيل بر ضرورت ادامه حيات طبيعي در شهرك‌هاي شمالي تأكيد كرده است. شبكه ۲ تلويزيون رژيم صهيونيستي تأكيد كرد كه ارتش اسرائيل براي مقابله با هر اتفاقي آماده است و حتي سامانه‌هاي گنبد آهنين را در شمال سرزمين‌هاي اشغالي مستقر كرده است.


منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن