تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819914239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباطات جوانان ایران با جوانان دیگر کشورها احیاء می شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: مسئول امور بین الملل معاونت ساماندهی امور جوانان از احیاء روابط و ارتباطات همه جانبه جوانان جمهوری اسلامی ایران با جوانان دیگر کشورها خبرداد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ، روح الله مدبر در حاشیه دومین گردهمایی مسئولان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به این نکته که از زمان ادغام سازمان ملی جوانان با تربیت بدنی اقدام جدی در بحث بین الملل حوزه جوانان رخ نداده است، گفت: در ابتدای کار تحقیقی در خصوص اقدامات گذشته و خاک خورده سازمان ملی جوانان در این ارتباط انجام دادیم.
وی با بیان این که در راستای آن چند کشور را برای تعاملات بیشتر جوانانمان با آن ها انتخاب کردیم، افزود: چین، ژاپن، اندونزی، مالزی، سنگاپور، ایتالیا، فرانسه، آلمان و تاجیکستان کشورهایی هستند که در این خصوص برنامه ریزی شده اند و همچنین اعلام کرده ایم که آماده پذیرش جوانان آن ها در ایران هستیم.
مسئول امور بین الملل معاونت ساماندهی امور جوانان با اشاره به این نکته که دولت تدبیر و امید در تلاش برای بهبود همه جانبه روابط کشور با جامعه جهانی است، گفت: به همین منظور روی کلیدواژه هایی نظیر توریسم جوان که فرصتی برای ارزآوری، تبادل فرهنگی و ایجاد صلح و دوستی است، کار می کنیم.
او برگزاری ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]

سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن