تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر غلامحسین شکوهی یک سرمایه برای نظام و استان است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دکتر شکوهی اولین وزیر آموزش و پرورش کشور است، گفت: دکتر شکوهی یک سرمایه برای نظام و استان خراسان جنوبی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد حسینی ظهر امروز (1 دی) در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: مشکلی که در بحث فرهنگ وجود دارد توجه کمتر به آن است.
وی بیان کرد: مباحث فرهنگی با مباحث اقتصادی تفاوت هایی دارد و در مباحث اقتصادی یک فرد با سرمایه گذاری می تواند موثر باشد اما در مباحث فرهنگی به دلیل تاثیرگذاری بر جامعه باید همه دستگاه ها در این زمینه تلاش بکنند تا نتیجه ضعیفی نداشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به پاسداشت میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: به مباحثی مانند بزرگداشت از سرمایه های فرهنگی باید توجه بسیاری شود و مدتی قبل بزرگداشت آیت الله هادوی در استان برگزار شد چرا که ایشان یک سرمایه فرهنگی برای استان بوده اند.
حسینی با بیان اینکه در سطح بندی اقدامات نقصی وجود دارد، تصریح کرد: باید دانست که اقدام و کاری که انجام می شود در چه سطحی تاثیرگذار است و همایش ملی آموزش ابتدایی ایران یک همایش تلفیقی از شخصیت ملی و فرهنگی است و باید به این همایش دقت بیشتری شود.
وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی یک استان جدید ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
دکتر غلامحسین شکوهی یک سرمایه برای نظام و استان است






سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن