تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805601052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوزانو: با ولاسکو رفیقم اما به هم اطلاعات نخواهیم داد/برای تحقق یک رویا در ایران هستم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لوزانو: با ولاسکو رفیقم اما به هم اطلاعات نخواهیم داد/برای تحقق یک رویا در ایران هستم
سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در نخستین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: از آرزویش برای المپیکی شدن ایران و برنامه‌های آینده تیم ملی گفت.
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رائول لوزانو سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز از ساعت 14 در هتل المپیک تهران حضور پیدا کرد و به سوالات اصحاب رسانه پس از عقد قرارداد رسمی با ایران پاسخ داد.

لوزانو در ابتدای صحبت‌هایش ضمن تشکر از مجموعه فدراسیون والیبال گفت: از حضور در ایران خوشحالم و از فدراسیون والیبال بابت فرصتی که در اختیارم قرار دادند تشکر می‌کنم، خوشحالم که می‌توان یک بار دیگر در چالش رفتن به المپیک حضور داشته باشم.


وی ادامه داد: به نظر من والیبال ایران دوره خوبی را طی 8 سال اخیر پشت سر گذاشته است و روند قابل قبولی داشت به همین دلیل از این که سرمربی تیم ملی ایران هستم خوشحالم تیم ملی والیبال ایران پتانسیل بالایی دارد و برای رسیدن به هدف بسیار بزرگ تلاش می‌کند.


لوزانو: با ولاسکو رفیقم اما به هم اطلاعات نخواهیم داد/برای تحقق یک رویا در ایران هستم




لوزانو با بیان اینکه رسیدن به المپیک مهمترین هدف پیش رو والیبال ایران است تصریح کرد: مسابقات المپیک با دیگر مسابقاتی که در سطح جهان برگزار می‌شود متفاوت و قابل قیاس نیست. زیرا این مسابقات برای تمام دنیا حائز اهمیت است و حضور در آن برای بازیکنان، کادر فنی و تمام کسانی که در کنار تیم حضور دارند یک افتخار است.


سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران افزود: فرصت کمی در اختیار داریم اما موظفیم برای رسیدن به ریو از سدی به نام مسابقات ژاپن عبور کنیم.


وی افزود: پس از تعطیلات عید تمرینات تیم ملی به صورت رسمی استارت خواهد خورد و ما از آن زمان تا آغاز مسابقات 7 هفته فرصت داریم تا به این هدف حساس دست یابیم.


لوزانو خاطرنشان کرد: احساس این است که بازیکنان تیم ایران به خوبی از حساسیت این مسابقات آگاهند و به شما گل می‌دهم احساس مسئولیت می‌کنند و تمام توانش را برای این مسابقات به کار می‌گیرند. زیرا به خوبی می‌دانند این یک فرصت عالی برای تجربه المپیکی شدن است و آنها می‌توانند برگی از دفتری از تاریخ ورزش ایران را رغم بزنند.


سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: من در طول سال‌هایی که مربیگری می‌کردم به این نتیجه رسیدم که تیم ملی هر کشور نماینده تمام ورزشکاران و مربیان یک جامعه است. نماینده تمام والبالیست‌های جوان و نوجوانی که در حال تمرین کردن هستند و امیدوارم روزی پیراهن تیم ملی را به تن کنند پس شک نکنید هر آنچه در توان داریم برای دستیابی به هدفمان  به کار می‌بریم.


لوزانو در خصوص مشکلات روحی تیم در مسابقات جام جهانی ژاپن تصریح کرد: به اعتقاد من عدم اعتماد به نفس میلی پوشان به دلیل  نحوه تمرین دیهی آنان بود و اطمینان دارم که این عدم تمرکز و اعتماد به نفس با تمرینات منسجم و درست به تیم ملی بازخواهد گشت.


وی درباره مدت زمان کم حضورش در تمرینات تیم ملی افزود: من سرمربی یک کادر هستم کادری که به کار گروهی معتقد است سیچلو دستیار من است و در کنار تیم ملی خواهد بود و پس از پایان مرحله پلی‌اف و آغاز رسمی تمرینات خودم هم به تمرینات می‌پیوندم.


لوزانو: با ولاسکو رفیقم اما به هم اطلاعات نخواهیم داد/برای تحقق یک رویا در ایران هستم




لوزانو در پاسخ به این سوال که برای رفع مشکلات نظم و انضبات تیم ملی چه راهکارهایی را اتخاذ خواهد کرد گفت: به نظر من  و با توجه به بررسی هایی که کردم و اطلاعاتی که به دست آوردم بی‌نظمی و بی‌انضباطی در تیم ملی ایران وجود نداشت اگر هم در برخی مواقع این قضیه اتفاق افتاده باشد به راحتی می‌توان آن را حل کرد. اطمینان داشته باشید بزرگترین مشکلات در هر تیم ورزشی با تمرین صحیح و سخت حل خواهد شد من به این شیوه تمرینی اعتقاد دارم  و شک نکنید تمرین زیاد همیشه جواب می‌‌دهد برای موفقیت یک تیم تنها وجود استعدادها کفایت نمی‌کند.


سرمربی تیم والیبال ایران افزود: من 35 سال سابقه مربیگری دارم هر چند از بیان آن احساس رضایت نمی‌کنم، زیرا دوست ندارم شما به من بگویید پیرمرد هستم جدا از شوخی وقتی یک مربی هدایت تیمی را که در رده‌های بالای رنکینگ جهانی قرار دارد، برعهده می‌گیرد چالش بزرگی را می‌پذیرد به خصوص این که با مدت زمان کم در آستانه حضور در المپیک هم قرار داشته باشند. 

این مربی آرژانتینی در پاسخ به این سوال که میزان ارتباطش با ولاسکو چقدر است گفت: اما ولاسکو بسیار صمیمی و نزدیک هستند ما با هم همشهری هستیم، هم دانشکده‌ای بودیم، دو سال در یک باشگاه هم بازی بودیم و حتی ارتباط خانوادگی داشتیم بیش از آن که شما تصورش را بکنید با هم رفیق هستیم حتی زمانی که ولاسکو سرمربی تیم ملی ایران بود  یکبار در یک سفر یک هفته ای به ایران آمادم و او را دیدم.


وی درباره این موضوع که چقدر با ولاسکو تبادل اطلاعات خواهد کرد گفت: تبادل یک سری اطلاعات را می‌توان نسبی قلمداد کرد اما از آنجا که من و ولاسکو در لیگ جهانی و شاید در المپیک رقیب باشیم مراقبم که خیلی به هم اطلاعات ندهیم زیرا این موضوع حرفه‌ای نیست.


لوزانو خاطرنشان کرد: با تقویم زمانی بسیار فشرده‌ای روبرو هستیم پروازهای طولانی بین کشورهای مختلف و زمان تمرین کم کار را سخت خواهد کرد با این حال تلاش می‌کنیم زمان را مدیریت کنیم و وقفه‌ای در برنامه هایی که داریم ایجاد نشود.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که چه عواملی در انتخاب بازیکنان و نفرات او مهم خواهد بود گفت: در درجه اول  مسائل فنی را در نظر خواهیم داشت پس از به راندمان این بازیکنان در تیم باشگاهیشان نگاه خواهیم کرد و در نهایت مصدومیت‌ها را در نظر می‌گیرم امیدوارم مصدویمت شدیدی وجود نداشته باشد تا دستمان برای انتخاب بازیکنان باز باشد.


لوزانو: با ولاسکو رفیقم اما به هم اطلاعات نخواهیم داد/برای تحقق یک رویا در ایران هستم





لوزانو درباره ارتباطش با مربیان داخلی عنوان کرد: تلاش می‌کنم ارتباط ما در نهایت احترام باشد درهای تمرینات تیم ملی به روی تمام مربیان داخلی باز است و روزنامه نگاران در زمانهایی که تعیین شود می‌توانند در تمرینات حضور داشته باشند. ما دو تیم الف و ب خواهیم داشت که تیم ب را مربیان ایرانی تمرین می‌دهند.   


وی درباره نفرات کادر فنی تمیش گفت: خوان سیچلو کمک مربی فنی من خواهد بود یک مربی بدنساز داریم که هنوز مشخص نیست آنالیزو و فیزیوتراپی به تیم ملی هم در کادر فنی من حاضر هستند.


سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در پایان ضمن قدردانی از حضور اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: برای من خیلی مهم است که صحبت‌هایم به گوش مردم ایران برسد قبل از هر چیز آرزو می‌کنم مردم ایران بازی‌های خوبی از تیم ملی کشورشان ببینند حضور موفق تیم ملی والیبال ایران در المپیک ریو رویای من است و من برای تحقق این رویا امروز اینجا هستم و هر چه در توان دارم  برای تحقق این رویا بکار خواهم بست.


انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

داورزنی: قرارداد ما با لوزانو تا آخر المپیک 2016 است
مومنی مقدم: امیدوارم لوزانو جوانگرایی کند
نخستین نشست لوزانو با داورزنی برگزار شد
بازدید لوزانو از امکانات تمرینی تیم ملی والیبال
لوزانو با داورزنی دیدار کرد + عکس
لوزانو و سيچلو به تهران رسيدند
لوزانو سه شنبه در نخستین نشست خبری





۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن