تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820317121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح درآمدزایی هیئت‌های فوتبال به فدراسیون ارائه شد/امضای قراردادخاکپور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال: طرح درآمدزایی هیئت‌های فوتبال به فدراسیون ارائه شد/امضای قراردادخاکپور عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از ارائه طرح درآمدزایی هیئت‌های فوتبال به فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: تبریز می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا باشد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱ دي ساعت 12:48

خبرگزاری پانا+بزرگراه تبریز ـ اهر در خط پایان/ اجرای خط 4 متروی تبریز به صورت تراموا

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، شهرام دبیری اظهار داشت: تبریز به عنوان میزبان مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا پیشنهاد شده است و با توجه به تجاربی که در دو سال گذشته در میزبانی مسابقات آسیایی به دست آمد، تبریز می‌تواند در برگزاری این رقابت‌ها هم سربلند باشد.
وی ادامه داد: در مجمع امروز طرحی از سوی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی مبنی بر درآمدزایی هیئت‌های فوتبال به فدراسیون ارائه شد که مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تصویب به هیئت‌های فوتبال استان‌ها مجوز داده می‌شود که با فعالیت‌های اقتصادی بخشی از هزینه‌های خود را تامین کنند و این می‌تواند به رشد و پویایی بیشتر فوتبال شهرستان‌ها کمک شایانی کند.
مدیر باشگاه دبیری تبریز در مورد میزبانی تبریز در فوتسال باشگاه‌های آسیا گفت: دو تیم دبیری و مس در کورس قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور هستند، اما اگر این دو قهرمان هم نشوند درخواست میزبانی تبریز برای برگزاری باشگاه‌های آسیا همچنان پا برجا است.
وی گفت: امیدواریم تیم دبیری تبریز به مقام قهرمانی فوتسال کشور دست یابد، اما اگر این قهرمانی هم به دست نیاید، باشگاه دبیری تبریز آماده همکاری و تعامل با فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی برای میزبانی مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا است.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور گفت: قرارداد خاکپور با تیم ملی امید در روزها آتی منعقد می‌شود و طرفین به توافقات نهایی رسیده و تنها چند مورد جزیی باقیمانده و که در روزهای آتی برطرف شده و شاهد فعالیت خاکپور در تیم ملی امید کشور خواهیم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن