تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارت نژادپرستانه مقام صهیونیست علیه مسیحیان فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:قدسنا: رئیس گروه صهیونیستی لهافا ضمن خون آشام خواندن مسیحیان فلسطینی از دولت این رژیم خواست که آنها را از اراضی اشغالی بیرون کند.
به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از پایگاه خبری فلسطینیان48، "بنتسی گوبشطین" رئیس گروه صهیونیستی و نژادپرست «لهافا»، مسیحیان عرب ساکن در اراضی اشغالی را خون آشام توصیف کرد و از دولت این رژیم خواست که برگزاری مراسم های مسیحیان را ممنوع کند.
گوبشطین که ریاست گروهی راستگرا را برعهده دارد و در زمینه جلوگیری از ازدواج یهودیان با فلسطینی ها فعالیت می کند، در مقاله ای در سایت صهیونیستی"کوکیر" به مراسم های یهودیان در عیدمیلاد در شهر قدس پرداخت.
وی در مقاله خود نوشت که در روزه های اخیر هنگامی که در اراضی اشغالی رفت و آمد می کنم احساس خوبی ندارم. وی می گوید که دلیل ناراحتی وی عدم امنیت شخصی نیست بلکه عدم احساس امنیت روحی به خاطر وجود دشمن دیرنیه یهودیان-همانطور که وی ادعا کرد- مسیحیان و کلیسا است.
گوبشطین در ادامه مقاله خود مدعی شد که کلیسا در گذشته با تمام ابزارها برای نابودکردن ملت یهود تلاش می کرد اما امروز کلیسا شکست خورد ه است چرا که ملت یهود یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان را در اختیار دارد و مسیحیان نمی توانند یهودیان را نابودکنند.
وی تاکید کرد که تمام امید این خون آشام ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قدس ]
اظهارت نژادپرستانه مقام صهیونیست علیه مسیحیان فلسطین






سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدسنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن