تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803781825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار رباط کریم: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن تأمین امنیت کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار رباط کریم:
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن تأمین امنیت کشور است
فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن تأمین امنیت کشور است.

خبرگزاری فارس: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن تأمین امنیت کشور است



به گزارش خبرگزاری فارس از خبر استان تهران، علی بیگی صبح امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های سراسری و محلی با اشاره به بالا رفتن سطح نشاط و امیدواری در جامعه ابراز امیدواری کرد این روند تا قبل از دی ماه سال جاری با شکسته شدن تحریم‌ها ارتقاء یابد و به‌عنوان عیدی در سال نو کام مردم آگاه و همیشه در صحنه شیرین شده و طی تلاش‌های مستمر، دلسوزانه و شرافتمندانه تیم مذاکره‌کننده در سایه دولت تدبیر و امید و تحت زعامت و رهبری پدر گونه مقام معظم رهبری، بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی به نحو مطلوبی رقم بخورد. وی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به‌عنوان ضامن تأمین امنیت کشور یاد کرد و گفت: با تفکر روی بحث برجام در میز مذاکره در خصوص پرونده انرژی هسته‌ای باید گفت حضور تنها 6 تن از مسئولین وزارت امور خارجه ایران در یک سو و تمام دنیا در سوی دیگر میز توانستیم تفاهم‌نامه را به شکل آبرومندی رقم بزنیم.

رئیس هیئت اجرائی انتخابات شهرستان رباط کریم اظهار داشت: یقیناً حضور یکپارچه مردم کمافی السابق در این دوره از انتخابات نیز برگ زرین دیگری بر اوراق افتخار آمیز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می افزاید. بیگی افزود: در وجه تسمیه و نامگذاری 7 ساله اخیر از سوی مقام معظم رهبری اگر دقت شود در هر یک از عناوین مقام عظمای ولایت با درایت خاص خویش با ناگذاری سال 1394 تحت عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت ما را با عمق نگاه ایشان به افق فصل پایانی سال که دو انتخابات توامان در آن برگزار میشود، آشنا میسازد. وی تصریح کرد: نگاه هوشمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری از این دریچه چراغ راهی را در پیش دیدگان مردم و مسئولین روشن میکند که روشنای آن را هم اکنون احساس میکنیم.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رباط کریم با اشاره به دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به مردم کرارا از آنها به‌عنوان قیم و ولینعمتان نظام یاد فرمودند، خاطر نشان کرد: در مکتبی که امام وهمیشه در صحنه معرفی کرده اند مردم جایگاه ویژه ای دارند تا آنجا که در نامگذاری نظام نوبنیان از آن به‌عنوان (جمهوری اسلامی) یاد میکنند.
جمهوریت و اسلامیت در وجه تسمیه این نامگذاری ما را با دور رکن اساسی آشنا می کند.
وی در ادامه گفت: رکن مردم سالاری در جمهوریت و رکن دین سالاری در اسلامیت آن نکات سهمی است که از همان آغاز پیروزی شکوهمند مردمی به یا خواسته بر علیه ستم شاهی از دید رهبری فقید انقلاب اسلامی پنهان نبوده است.
زیرا امام راحل با این اعتقاد که نظام، اعتبارش را از مردم کسب کرده است و با تصمیم این نگاه بزرگمنشانه است که مقام معظم رهبری نیز در جای جای سخنان خود کسب اعتبار جهانی را در عرصه بین‌المللی مرهون همین مردم آگاه و همیشه در صحنه می دانند.
بیگی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: ما آزداده به دنیا آمده ایم، آزاد زندگی می کنیم و حق داریم آزادانه رأی خود را به صندوق رأی بریزیم. وی افزود: پیامبر گرایی اسلام هم وقتی به پیامبری از جانب حلا مبعوث شدند مامور ابلاغ پیام و رسالت خود شدند و در این امر هیچگونه اجباری نکردند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رباط کریم در این بخش از سخنان خود اذعان داشت: ما مسئولین برگزاری انتخابات هم رسالتی داریم که تنها فضایی سالم را مهیا کنیم تا مردم با امنیت خاطر در پای صندوقهای رأی حاضر شوند و ما موظف هستیم بدون کوجه چگونگی بر انتخابات آنها از رایشان صیانت کنیم وی خاطر نشان کرد آنچه برای ما مهم است فراهم کردن شرایط مطلوبی است تا 2 انتخابات در پیش رو هر چه با شکوهتر برگزار شود شعار ما این است چگونه این شرایط را فراهم کنیم نه اینکه چرا فلان شخص و فلان آقا و خانم را آورد و فلان آقا و خانم رأی نیاورد ضمن اینکه تاکید داریم برای یک مجلس کار آمد و کار سان افراد نخبه و فرهیخته به مجلس راه یابند زیرا اقتدار کشور در گروه یک مجلس کار آمد است.

وی در ادامه گفت: لذا از افراد نخبه و فرهیخته و متعهد دعوت میکنیم تا با کاندیداتوری خود در این دوره از انتخابات ایم مهم را محقق کنند.

بیگی در راستای این بخش از سخنان خود اذعان داشت به مردم اطمینان میدهیم با هیچکس پیمان اخوت نبسته ایم و با اشاره به فرموده امام راحل گفت: میران رأی مردم است. رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رباط کریم به مردم اطمیناان خاطر دارد ار رأی آنها تا سرحل ممکن صیانت خواهد نمود

http://fna.ir/9EH1MV





94/10/01 - 11:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن