تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813438516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح طلبان نمی خواهند ساختار شکنی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: جریان اصلاحات به عنوان یک جریان اصیل درون نظام، قانون اساسی و رهبری را قبول دارد و در صحنه انتخابات نیز حضور پیدا کرده و قاعدتا نمی خواهد که ساختار شکنی کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری امشب در جلسه شورای مشورتی اصلاح طلبان استان یزد در مجتمع آموزشی ملاصدرا اظهار داشت: ما در یک جامعه ۸۰ میلیونی زندگی می کنیم که به طور قطع در این جامعه تنوع سلایق و دیدگاه ها وجود دارد و امری کاملا طبیعی است و هیچکس نمی تواند منکر وجود دیدگاه های دیگران باشد.
وی با بیان اینکه حق مردم است که با ارائه دیدگاه ها و منش ها، راه درست را انتخاب کنند، گفت: وظیفه متولیان جامعه است که عرصه را برای بروز دیدگاه ها باز بگذارند و تشکل های مردم نهاد نیز باید اهداف خود را بیان کرده و به تکلیف سیاسی خود عمل کنند.
موسوی لاری بیان کرد: پیش از این هر سال یک انتخابات داشتیم و اکنون با ادغام زمان برگزاری انتخابات شوراها با ریاست جمهوری و مجلس با خبرگان، هر دو سال یک بار یک انتخابات داریم و باورمان بر این است که برای اداره کشور و پیشرفت امور، زیربنای اصلی حضور مردم است.
رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان عنوان کرد: اگر مردم حضور داشته باشند، زمینه های پیشرفت محقق می شود و اگر مردم حضور نداشته باشند یا مانعی برای حضور داشته باشند، امکان ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جهان نیوز ]

سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن