تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812478700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهزاده انگلیسی باز هم رسوایی آفرید! + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: شاهزاده انگلیسی باز هم رسوایی آفرید! + تصاویر
"والاحضرتِ سلطنت شاهزاده هنری چارلز آلبرت دیوید ولز": این نام کامل کسی است که در این گزارش به گوشه‌ای از شخصیت، علایق و سبک زندگی وی می‌پردازیم.
 به گزارش آخرین نیوز به نقل از ریشه، شاهزاده "هری ولز" پسر کوچکترِ چارلز، شاهزاده ولز و دایانا، شاهدخت ولز و نوه ملکه انگلیس الیزابت دوم است. او اکنون 31 سال دارد و برادر کوچکتر ویلیام است.  
شاهزاده انگلیسی باز هم رسوایی آفرید +تصاویر



نشریه آمریکایی "اوکی" به تازگی فاش کرد "پیپا میدلتون" زن جوان 32 ساله‌ای که ظاهراً فقط دوست خانوادگی خاندان سلطنتی انگلیس است، بارها در حین تردد به خانۀ "هری" دیده شده است. پیپا در مراسم ازدواج سلطنتیِ ویلیام و کیت، برادر بزرگتر هری، دوشادوش هری به عنوان ساقدوش عروس و داماد حرکت می‌کرد و از همان زمان زمزمه‌های فساد اخلاقی هری با این زن جوان، در نشریات شروع شد. این فساد اخلاقی که برخلاف حالا، هنوز مدارک محکمی در تأیید آن وجود نداشت، در حالی بود که هم هری و هم پیپا در روابط عاشقانه دیگری به سر می‌بردند. به عبارتی جنجال رسواییِ یک "خیانت دو طرفۀ" دیگر، می‌رفت تا خاطرات رسوایی‌های جنسیِ سابق در پروندۀ خاندان سلطنتی را در اذهان زنده کند.
شاهزاده انگلیسی باز هم رسوایی آفرید +تصاویر

خبرگزاری بیلد با اعلام این خبر نوشت: درست شبِ همان روزی که پیپا رابطۀ سه سالۀ خود با نامزدش را بهم زد، همسایه‌ها او را جلوی در خانۀ هری، شاهزادۀ جوان انگلیس دیدند که لباس نامتعارفی به تن داشت. هرچند رسواییِ اخلاقیِ تازۀ هری، در پروندۀ سنگینِ بی‌بند و باری‌های شاهزادگان انگلیس با معشوقه‌هایشان، مانند کاه در برابر کوه است و نه اولین رسوایی است و نه آخرین؛ اما ظاهراً این آخرین نوۀ ملکۀ انگلیس، بارها و بارها با تبدیل شدن به تیتر یك خبرها، اعتبار دودمان را حسابی به خطر انداخته است. مرسوم است پس از آنکه خبر روابط پنهانی یکی از شاهزاده‌ها با معشوقه‌هایشان رسانه‌ای می‌شود، تنها چاره‌ای که مشاوران دربار ملکه می‌اندیشند و تجویز می‌کنند، ازدواج است؛ تا شاید بشود ننگ و ناقوس رسوایی را با قانونی جلوه دادنِ دیرهنگامِ رابطه، تا حدی رفع و رجوع کرد. ازدواج‌ها و طلاق‌های پی در پی و مشکوک نوه‌های ملکه، رسوایی‌هایی که دهان به دهان می‌چرخد و کمتر مرجعی جز گذر زمان و تاریخ، می‌تواند از حقایق آن پرده بردارد، شاهدی بر همین مدعاست.
شاهزاده انگلیسی باز هم رسوایی آفرید +تصاویر



هری، پس از تحصیل در دانشگاه مدتی در استرالیا و لسوتو بود و بعد از آن به خدمت ارتش درآمد. زمانی که وی تنها به مدت ۷۷ روز در خط مقدم جنگ افغانستان حاضر شد، باز هم از روابط جنسی نامشروع دست نکشید و تا مدت‌ها، خوراک رسانه‌های زرد، نوشتن از "ماجراهای هری" بود. نوۀ پسریِ کوچک خاندان سلطنتی انگلیس، پیش از این به دلیل علاقه به مستی و مصرف بیش از اندازۀ مشروبات الکلیِ قوی مورد انتقادات شدید قرار گرفته بود. شاهزاده "هری" در سال 2005 در جشن تولد دوستش نه تنها حاضرین، بلكه جامعه و سیاستمداران انگلیسی را هم شوكه كرد، زیرا وی در این مراسم با لباس نازی‌های آلمان وارد شد. عكس وی با این لباس در روزنامه "سان" با عنوان "هری نازی" به سرعت در دیگر رسانه‌ها منتشر شد. گرچه وی بعد از این واقعه معذرتخواهی كرد، اما یاد شایعاتی كه در مورد ارتباط خانواده سلطنتی انگلیس با آلمان نازی در زمان هیتلر وجود داشت دوباره زنده شد. شخصیت لاابالی و سبک وی دوباره در سال 2009 خبرساز شد، زیرا وی در یك نوار ویدئویی در دانشكده نظامی، سخنان نژادپرستانه‌ای را بر زبان آورده و دانشجویی را مجبور كرده بود لباس‌های نامناسب بپوشد. در رسوایی دیگری هری بیرون از یك كلوپ شبانه بعد از خوشگذارنی با یك عكاس درگیر شد.
شاهزاده انگلیسی باز هم رسوایی آفرید +تصاویر



همچنین وی با انتشار عکس‌های نسبتاً عریان در پارتی‌های شبانه یا در ساحل دریا، حیثیت سلطنت انگلیس را تهدید کرده است. "والاحضرتِ سلطنت شاهزاده هنری چارلز آلبرت دیوید ولز": این نام کامل کسی است که در این گزارش به گوشه‌ای از شخصیت، علایق و سبک زندگی وی پرداختیم و تأملی داشتیم در آنچه که پشت این عناوین، لقب‌ها و نشان‌های پر و پیمان نهفته است!
شاهزاده انگلیسی باز هم رسوایی آفرید +تصاویر

  گفتنی است الیزابت دوم، مادربزرگ هری، ملکۀ سلطنتی انگلیس و 16 کشور همسود است. وی دارای رکوردِ طولانی‌ترین دوره سلطنت در تاریخ انگلیس است. با گذشت نزدیک به 64 سال از آغاز سلطنت الیزابت دوم رکورد طولانی‌ترین دوره سلطنت که به ملکه ویکتوریا، فرمانروای بریتانیا در قرن نوزدهم تعلق داشت شکسته شد.
شاهزاده انگلیسی باز هم رسوایی آفرید +تصاویر

 
 
با کانال تلگرامي آخرين نیوز همراه شويد https://telegram.me/Akharinnews_com








دوشنبه, 30 آذر 1394 ساعت 11:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن