تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان جشنواره کتاب‌های رشد قرآنی معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برگزیدگان جشنواره کتاب‌های رشد قرآنی معرفی شدند
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در این مراسم گفت: نوشتن در حوزه مفاهیم دینی برخلاف اینکه آسان به نظر می‌رسد، امری پیچیده است و باید با همکاری آموزش و پرورش در این زمینه کارهای اساسی صورت گیرد.


به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان حاضر در محل؛ مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنوراه کتاب های آموزشی و تربیتی رشد ویژه کتاب های قرآنی بعدازظهر امروز 29 آذر با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدرسه دارالفنون تهران برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در این مراسم اظهار داشت: موضوع آموزش به کودکان و نوجوانان امری دشوار است که هرچه سن آنها کمتر باشد، کار سخت تر می‌شود.
وی افزود: آموزش مفاهیم خداشناسی به کودکان 2 تا 4 سال کار بسیار دشواری است که امروزه از بازی های رایانه ای برای انتقال این مضامین استفاده می‌شود.
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: نوشتن در حوزه مفاهیم دینی برخلاف اینکه آسان به نظر می‌رسد، امری پیچیده است و باید با همکاری آموزش و پرورش در این زمینه کارهای اساسی صورت گیرد.
بر اساس این گزارش؛ قصه‌های قرآنی، مفاهیم و معارف قرآنی، حفظ و آموزش روخوانی قرآن، دانستنی‌ها و لطایف قرآنی و همچنین تفسیر و ترجمه موضوعات قرآنی به همراه قرآن و سبک زندگی شش حوزه کتاب‌های قرآنی مجموعه «رشد» است. 
در پایان مراسم کتاب های آموزشی و تربیتی رشد قرآنی برتر این دوره از جشنواره معرفی و تقدیر شدند که اسامی آنها به شرح زیر است: 
علوم قرآنی - کریم دولتیفرهنگنامه سبک زندگی: آموزه هایی از قرآن و اهل بیت(ع) - غلامرضا حیدری ابهریمجموعه دوجلدی آموزش روش های تدبر در قرآن - احمدرضا اخوتکتاب کار آموزش قرآن پایه هشتم (و هفتم) - علیرضا لک زاییمعلم یار دین و زندگی 2 - مریم حجت و فرشته قاسم زادهمجموعه 12 جلدی قصه های خدا - بهروز رضایی کهریزارتباط نهج البلاغه با قرآن - حامد شریعتی نیاسرنقش تاریخی زن از دیدگاه قرآن - سید ابراهیم حسینی
گفتنی است، در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد قرآنی پیام وزیر آموزش و پرورش، علی اصغر فانی به جشنواره نیز قرائت شد.










انتهای پیام/ 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

بزرگترین موکب دائمی ارائه خدمات به زائران حسینی احداث می‌شود
عید امامت تو یا مولا مبارک.../ صوت احمد واعظی
آیا برای ظهور امام زمان(عج) دنیا باید مملو از فساد باشد؟
از لفظ تاجگذاری برای امامت حضرت مهدی(ع) استفاده نکنید
دولت امام زمان(عج) مظلومانه نخواهد بود
ولایت امام زمان(عج) از اینجا آغاز شد + تصاویر
اشعار و پیامک‌های تبریک آغاز ولایت امام زمان(عج)
تلاوت‌های روز دوم مسابقات کشوری قرآن را اینجا بشنوید + صوت
مداحی جدید میثم مطیعی برای کشتار شیعیان نیجریه + صوت
سی و هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم آغاز شد





۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن