تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سايه سنگين اخراج بر سر فان‌خال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سايه سنگين اخراج بر سر فان‌خال
چهارمين شكست شياطين سرخ لوئيز فان‌خال، سرمربي اين تيم را در آستانه اخراج از اين تيم قرار داد.
نویسنده : شیوا نوروزی 


چهارمين شكست شياطين سرخ لوئيز فان‌خال، سرمربي اين تيم را در آستانه اخراج از اين تيم قرار داد. در حالي كه منچستريونايتد شش هفته متوالي است كه طعم پيروزي را نچشيده هواداران پس از شكست 2 بر يك قرمزها مقابل نوروويچ خواستار بركناري سرمربي هلندي خود شدند؛ تصميمي كه به نظر مي‌رسد به زودي از سوي سران يونايتد گرفته مي‌شود. اخراج آقاي خاص از چلسي ساير مربيان جزيره را روي لبه تيغ قرار داده است.
قرمزها مدت‌هاست كه نتوانسته‌اند هواداران را راضي نگه دارند. با شكست شنبه شب، اين تيم تا رده پنجم جدول پايين آمده، موضوعي كه شياطين را حسابي نگران كرده است. به همين دليل است كه بسياري بركناري فان‌خال را بسيار محتمل مي‌دانند. از سال 1998 تاكنون يونايتد تا اين اندازه ضعيف عمل نكرده بود. آنها در آن سال عملكرد ضعيفي داشتند، اما در نهايت با فتح سه جام به ناكامي‌هاي خود پايان دادند. با اين تفاوت كه آن زمان سرالكس فرگوسن روي نيمكت مي‌نشست و خيال همه از موفقيت من يونايتد راحت بود. منچستر نتوانست در ليگ قهرمانان به مرحله حذفي صعود كند و از جام اتحاديه هم حذف شده است. جام حذفي فعلاً تنها بخت آنها براي رسيدن به جام است.
 
اخراجم كنيد
سرمربي فعلي من يونايتد هرگز حاضر به استعفا دادن نيست. لوئيز فان‌خال پس از شكست تيمش در ليگ برتر ابراز اطمينان كرد كه بحران يونايتد به زودي به پايان مي‌رسد: «كاملاً احساس هواداران را درك مي‌كنم. اين ديداري نبود كه ما نتوانيم در آن پيروز شويم. متأسفانه بازيكنانم نتوانستند بازي‌اي كه من از آنها انتظار دارم، به نمايش بگذارند. حاضر به دادن استعفا نيستم و اين كار را نخواهم كرد، هرچند مي‌دانم شرايط ما وخيم است. بازيكنان، اعضاي هيئت‌مديره همگي در جريانند. ما بايد با هم متحد باشيم تا منچستر از اين وضعيت بيرون بيايد. من هر تصميمي كه اعضاي هيئت‌مديره منچستر بگيرد، مي‌پذيرم. حتي در صورتي كه من را اخراج كنند، ولي اين به سود منچستر نيست. هيچ‌كس نمي‌تواند فلسفه مربيگري من را زير سؤال ببرد. نيازي ندارم كه خودم را در منچستر اثبات كنم، با اين حال اصلاً از نمايش بازيكنانم راضي نيستم و تمام تلاشم را مي‌كنم كه منچستر از اين وضعيت خارج شود.»
 
آقاي خاص؛ گزينه خاص
نام آقاي خاص كه فعلاً بيكار است پس از شكست يونايتد مقابل نوروويچ حسابي سر زبان‌ها افتاد. در شرايط كنوني خوزه مورينيو گزينه دم‌دستي خوبي به نظر مي‌رسد. مورينيو با وجود آنكه از استمفوردبريج بركنار شد، اما تجربه خوبي در فوتبال جزيره دارد. علاوه بر اين طرفداران شياطين در اولدترافورد با شعارهايي كه دادند، ثابت كردند كه از حضور خوزه در منچستر استقبال مي‌كنند. اين در حالي است كه صحبت‌هاي چند روز اخير آقاي خاص هم نشان مي‌دهد كه او علاقه زيادي براي نشستن روي نيمكت من يونايتد دارد؛ چراكه اين تيم هميشه يكي از رقباي چلسي بوده و اين دو تيم هفتم دي‌ماه رودرروي هم قرار مي‌گيرند. مورينيو در مصاحبه‌اي اعلام كرده كه در انگليس مي‌ماند و خيلي زود به فوتبال باز مي‌گردد.
 
اولدترافورد مقصد بعدي پپ؟
كارلو آنچلوتي رسماً به عنوان مربي فصل بعد انتخاب شد. خبري كه به معني پايان يافتن همكاري پپ گوارديولا با باواريايي‌هاست. سرمربي بايرن مدت‌هاست كه از تمديد قراردادش با اين تيم سرباز مي‌زند. طبق آخرين اخبار گوارديولا به زودي تيم جديدش را در شهر منچستر انتخاب مي‌كند. در شرايطي كه سران من‌سيتي براي به خدمت گرفتن اين مربي اسپانيايي بارها با او وارد مذاكره شده‌اند، گفته مي‌شود پپ علاقه خاصي به اولدترافورد دارد.
 
گزينه‌هاي ديگر
دستيار فان‌خال شانس اين را دارد كه از اين پس خودش نفر اول تيم باشد. رايان گيگز سال‌ها براي منچستر بازي كرده و دستيار مويس هم بوده است. فان‌خال حتي در اظهارنظري گيگز را يكي از گزينه‌هاي مناسب جانشيني خودش معرفي كرده بود. علاوه بر گيگز، از گري نويل هم به عنوان گزينه‌هاي بعدي ياد مي‌شود. نويل به تازگي هدايت والنسيا را برعهده گرفته است. بايد منتظر ماند و ديد سرانجام تكليف نيمكت منچستريونايتد چه مي‌شود.


منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن