تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805748020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرزو دارم به پرسپولیس برگردم / به ادينهو نگفتم به پرسپولیس نرو


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
نیلسون کوره آ آرزو دارم به پرسپولیس برگردم / به ادينهو نگفتم به پرسپولیس نرو

نیلسون:
آرزو دارم به پرسپولیس برگردم / به ادينهو نگفتم به پرسپولیس نرو
دروازه بان سابق پرسپولیس اظهار داشت: آرزو دارم فوتبالم را در پرسپوليس به اتمام برسانم. با اين حال تمام اتفاقات را مي‌خوانم و دلم مي‌خواهد پرسپوليس در اين فصل قهرمان شود.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز،  نیلسون کوره‌آ جونیور در پرتغال به زندگی و فوتبال مشغول است؛ بازیکن برزیلی که هنوز هم به پرسپولیس فکر می‌کند و خواندن اخبار فوتبال ایران برایش در زمره علاقه‌مندی‌های روزمره است. با نیلسون تماس گرفتیم و چند دقیقه‌ای با دروازه‌بان همیشه جذاب و سابق سرخپوشان گپ زدیم.   از ايران دور هستي اما هنوز هواداران پرسپوليس از تو ياد مي‌كنند. اين مسائل را مي‌داني؟
بله. آنها از طريق اينستاگرام با من در ارتباط هستند. من حافظه قدرتمندي دارم و نمي‌توانم به اين سادگي لطف مردم كشوري كه به من علاقه داشتند را از ياد ببرم. ايران براي من تصوير زيبايي از لطف و مهرباني بود و اين تصوير براي هميشه در ذهنم مي‌ماند.   اما مي‌گفتي با بي‌مهري از ايران رفته‌اي و از اين موضوع ناراحت هستي؟
هواداران مي‌خواستند من در ايران بمانم و به كارم در پرسپوليس ادامه دهم اما برخي بودند كه تحمل حضور من برايشان دشوار بود و از اين رو مرا در ليست خروجي تيم قرار دادند. از دست آنها ناراحت هستم نه هواداران پرسپوليس. طرفداران پرسپوليس مثل اعضاي خانواده من هستند و نمي‌توانم از آنها ناراحت باشم.   شنيديم از باشگاه پرسپوليس به فيفا شكايت كرده‌اي، اين موضوع را تأييد مي‌كني؟
واقعاً نمي‌خواستم اين كار را انجام دهم اما متوجه شدم هيچ اميدي براي دريافت مطالباتم پس از حدود 7 ماه دوري از پرسپوليس وجود ندارد و عملاً برخي سعي مي‌كنند موضوع مطالبات من از باشگاه را طور ديگري توجيه كنند. انگار مي‌خواستند اين طلب را از ياد ببرند. من مجبور به شكايت شدم و اميدوارم پولم را بگيرم بدون اينكه هواداران ناراحت شوند. به ‌هر ‌حال من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و كار ديگري به غير از فوتبال بلد نيستم. بايد از اين راه كسب درآمد كنم. حالا اگر باشگاهي اين پول را ندهد، مرا مجبور به شكايت مي‌كند.   شرايط باشگاه موريرنزه را چطور مي‌بيني؟
حقيقت اين است كه ما نتايج خيلي خوبي كسب نكرده‌ايم و فعلاً در مكان چهاردهم جدول هستيم اما مثل باقي تيم‌ها بايد به آينده خوشبين باشيم. من در اين فصل نتوانستم بازي‌هاي زيادي انجام بدهم چون مربي از استفانوويچ استفاده مي‌كند و من كه يك بازيكن حرفه‌اي هستم نمي‌توانم به مربي تيمم اعتراض كنم ولي هميشه آماده حضور در ميدان هستم و هر وقت نوبت به من برسد، كارم را انجام خواهم داد.   دوست داشتي در اين فصل در كنار پرسپوليس مي‌ماندي؟
بله من بارها گفتم آرزو دارم فوتبالم را در پرسپوليس به اتمام برسانم. با اين حال تمام اتفاقات را مي‌خوانم و دلم مي‌خواهد پرسپوليس در اين فصل قهرمان شود. شنيده‌ام تيم پرسپوليس با بازيكنان خوب و كادرفني بين‌المللي كه دارد، در اين فصل خودش را به مدعيان نزديك كرده است. تعدادي از بازي‌هاي پرسپوليس را نيز از طريق شبكه‌هاي اجتماعي تماشا كردم و لذت بردم چون اين تيم هم خوب بازي مي‌كند و هم خوب امتياز مي‌گيرد. بايد بگويم هميشه به هواداران پرسپوليس و همچنين هادي نوروزي فكر مي‌كنم.   اين امكان وجود نداشت تا براي حضور در مراسم‌فوت هادي نوروزي به ايران بيايي؟
نه متأسفانه، چون ما مدام مشغول بازي‌ها بوديم و حتي براي 3 روز هم نمي‌توانستم زمان داشته باشم تا به ايران بيايم. اميدوارم روزي اين امكان فراهم شود تا با دوستان قديمي، ديدار داشته باشم.   يك دروازه‌بان برزيلي ديگر در ليگ ايران در پي شكستن ركورد تو است. فرناندو خسوس را مي‌شناسي؟
بله او يكي از صميمي‌ترين دوستان من است. واقعاً دلم مي‌خواست فرناندو در ايران بازي كند و به همين علت وقتي قبل از شروع فصل ايران با من تماس گرفت و گفت كه پيشنهادي برايش رسيده، به او گفتم هرگز وقت را تلف نكند و به پيشنهادش جواب مثبت بدهد. فرناندو اگر ركورد مرا بشكند، از دستش ناراحت نمي‌شوم. من در 30 بازي فقط 15 گل دريافت كردم كه 18 كلين شيت در كارنامه‌ام بود كه مي‌دانم فرناندو در 15 بازي تنها 4 گل دريافت كرده و در 11 بازي كلين شيت داشته كه اين مسئله مي‌تواند براي ركورد من خطرناك باشد ولي اصلاً برايم اهميتي ندارد. فرناندو آدم خوبي است و من برايش احترام زيادي قائلم. حتي خودم به او توصيه كردم حضور در ليگ ايران را تجربه كند.   هفته قبل يك شايعه بر سر زبان‌ها افتاد مبني بر اينكه ادرلوسيانو ادينهو با تو تماس گرفته و گفته از باشگاه پرسپوليس پيشنهاد دارد اما تو به او گفته بودي به پرسپوليس نرود چون اين باشگاه بي‌پول است. اين مسئله واقعيت دارد؟
يعني من به ادينهو گفتم راهي پرسپوليس نشود؟ نه اصلاً چنين چيزي نيست. هرگز تأييد نمي‌كنم. من و ادينهو رفاقتي با هم داريم اما به اين حد نيست كه من به او بگويم به پرسپوليس نرو. چند ماهي است كه حتي تماسي هم با يكديگر نداشتيم. دروغ مي‌گويند، اگر چنين مسئله‌اي وجود داشت، مطمئن باشيد ادينهو را به سمت پرسپوليس هدايت مي‌كردم چون موفقيت اين تيم از نظر من بسيار مهم است ولي نه ادينهو از من مشورت خواست و نه من ماجراي پيشنهاد باشگاه پرسپوليس به اين بازيكن را مي‌دانستم.   حرفي براي پايان اين مصاحبه نداري؟
من تمام هواداران پرسپوليس را قلباً دوست دارم و اميدوارم هميشه خوشحال و موفق باشند. براي كادرفني و بازيكنان پرسپوليس هم آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم آنها قهرمان اين فصل شوند. خبر ورزشی 116



۲۹/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن