تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820924924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجیدی: تلخ ترین و بهترین روز زندگی ام است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مجیدی: تلخ ترین و بهترین روز زندگی ام است
سرپرست جدید استقلال ادعا می‌کند که تا آخر فصل هرگز روی صندلی منصور پورحیدری نخواهد نشست.

فرزاد مجیدی  به "ورزش سه" گفت که این پست تلخ‌ترین و بهترین پست زندگی ورزشی‌اش است.
در حدی نیستم در مورد منصورخان صحبت کنم من اصلا در حدی نیستم که بخواهم در مورد منصور پورحیدری صحبت کنم. اگر امروز 2 ستاره سمت چپ پیراهن استقلال نقش بسته است، همه‌اش به خاطر زحمت‌های منصورخان است. هیچ مربی‌ای در تاریخ استقلال وجود ندارد که یک بار به عنوان سرمربی و یک بار به عنوان بازیکن لیگ قهرمانان آسیا را فتح کرده باشد.
ناتوانی منصورخان را می‌دیدیم چند ماهی بود که می‌دیدیم منصورخان کمی ناتوان شده و بیمار است اما ایشان هرگز روحیه خود را از دست نمی‌دادند حتی من اجازه نمی‌دادم که ایشان در سفرها چمدانشان را بلند کنند. البته این وظیفه من بود چراکه ایشان بسیار برای این تیم زحمت کشیده بودند و من همیشه به بزرگترهای خودم احترام می‌گذارم.
به همکاری با ایشان افتخار می‌کنم باعث افتخار من است که آمدن من به استقلال در زمان سرمربیگری منصورخان بود و شروع مربیگری‌ام هم با سرپرستی ایشان بوده است. این بزرگترین افتخار دوره ورزشی من است چراکه آقای پورحیدری شناسنامه استقلال است. من بهترین روزهای فوتبالی‌ام را با ایشان تجربه کردم.
بهترین و تلخ‌ترین روز زندگی‌ام است روزی که به عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال انتخاب شدم، به طور جد می‌گویم که بهترین و تلخ‌ترین روز زندگی‌ام بود. بهترین از این نظر که روی صندلی سرپرستی استقلال افراد بزرگی نشسته‌اند و تلخ‌ترین از این نظر که جای بزرگ مردی مثل آقای پورحیدری قرار گرفته‌ام. به صورت جدی می‌گویم که من هرگز به جای ایشان نیامده‌ام چراکه ایشان را در حد خودم نمی‌دانم. آقای مظلومی به من لطف داشتند و از من خواستند که به عنوان سرپرست استقلال فعالیت کنم و ای کاش این مسوولیت به گردن من سپرده نمی‌شد.
هرگز روز صندلی منصورخان نمی‌نشینم از همین‌جا اعلام می‌کنم که تا زمانی که این مسوولیت برعهده من باشد، هرگز روی صندلی منصورخان نخواهم نشست چراکه بارها گفته‌ام جای ایشان را کسی پر نخواهد کرد. آقای پورحیدری شناسنامه استقلال است و من خیلی کوچکتر از آن هستم که بخواهم جای ایشان قرار بگیرم.
از همه رخصت می‌گیرم من کوچکترین عضو کادرفنی هستم و به طور قطع برای عنوان سرپرستی استقلال از آقای مظلومی، صالح، نوازی، دین‌محمدی، قربانعلی پور، کادر پزشکی، کادر تدارکات و آقای ترابپور رخصت خواهم گرفت چراکه آنها بزرگترهای من هستند و باید اجازه بدهند که من روی نیمکت این تیم بنشینم.
تمام بردها تقدیم به منصورخان از الان تا آخر فصل هرچه برد بیاوریم تقدیم به منصورخان می‌شود. ما در بازی با صبا هم هم‌قسم شده بودیم که به خاطر منصورخان برنده بازی شویم و حالا هم از همین‌جا اعلام می‌کنم که هرچه برد بیاوریم تقدیم به ایشان است.
برای ایشان باید شناسنامه جدید بگیریم من از مسوولان ثبت احوال خواهش می‌کنم که یک شناسنامه دوم برای ایشان صادر کنند که نام استقلال روی آن باشد تا مشخص شود که ایشان شناسنامه و پدر معنوی استقلال هستند. این کمترین کاری است که ما می‌توانیم برای ایشان انجام بدهیم. از هواداران گله دارم من واقعا از هواداران استقلال گله دارم و از آنها خواهش می‌کنم که برای بازی های استقلال به استادیوم بیایند. من واقعا نمی دانم آنها از چه چیزی و چه کسی گله دارند ولی استقلال امروز در کورس قهرمانی است و به تماشاگرانش نیاز مبرم دارد.

استقلال تهران فرزاد مجیدی (آنالیزور)

ارسال به تلگرام


17:33  1394/09/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن