تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815222873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلیل‌زاده: امیدوارم مصدومیت دست از سرم بردارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خلیل‌زاده: امیدوارم مصدومیت دست از سرم بردارد
دفاع وسط تراکتورسازی دیروز زیرتیغ جراحی رفت و وضعیت او در حال حاضر رو به بهبودی است.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده در مورد وضعیت کنونی‌اش می‌گوید: دیروز گونه‌ام را جراحی کردم و دهانم از داخل بخیه خورده و خدا را شکر الان خوبم.

او در مورد حمایت همه جانبه هم‌تیمی‌هایش در اینستاگرام از او ادامه داد: امیدوارم لطفشان را روزی جبران کنم. از آنها و هواداران خوب تراکتورسازی بابت حمایت‌هایشان ممنونم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که حدودا چه زمانی به میادین بازمی‌گردد اینگونه توضیح می‌دهد: یک دکتر به من گفت 4 الی 6 هفته باید استراحت کنی. تشخیص پزشک دیگر این بود که اگر ماسک بزنی 4 روز دیگر می‌توانی تمرین کنی و همه چیز بستگی به خودم دارد.

خلیل‌زاده که بازی رفت با استقلال را از دست داده بود بازی جام حذفی با استقلال را نیز از دست می‌‌دهد. او در این‌باره می‌گوید: این هم شانس من است و بدشانسی آوردم. امیدوارم مصدومیت دست از سرم بردارد.

دفاع وسط سرخپوشان تبریزی افزود: از امیرخان قلعه‌نویی و آقای عباسی که امروز بالاسر من آمدند و همچنین دکتر صادقی و همه مربیان و بازیکنان و هوادارانی که به من دلگرمی دادند، تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی برسد که لطفشان را جبران کنم.

شجاع خلیل زاده تراکتورسازی تبریز

ارسال به تلگرام


14:12  1394/09/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن