تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک جهانی: شمار مهاجران در سال 2015 به 250 میلیون نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: بانک جهانی: شمار مهاجران در سال 2015 به 250 میلیون نفر رسید
بانک جهانی در گزارشی با اشاره به موج گسترده مهاجرت در سال جاری میلادی، اعلام کرد که شمار مهاجران در سال 2015 میلادی، به 250 میلیون نفر رسیده است.


به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بانک جهانی در گزارش خود اعلام کرد که میزان مهاجرت ها طی سال جاری به طور بی سابقه ای افزایش یافته و به دلیل هجوم گسترده آوارگان و مهاجران به اروپا، تعداد این مهاجران به 250 میلیون نفر رسیده است.


بر اساس این گزارش، مهاجرت در میان کشورهای جنوب به طور اجمالی، 38 درصد و مهاجرت از کشورهای جنوب به کشورهای شمال، 34 درصد را به خود اختصاص داده است.


بانک جهانی همچنین تصریح کرد که آمار اعلام شده، مربوط به همه مهاجرانی می شود که برای مقاصد سیاسی، اقتصادی یا فرهنگی، اقدام به مهاجرت کردند.


بر اساس این گزارش، آمریکا، آلمان ، روسیه و امارات از کشورهایی هستند که مقصد اکثر مهاجران را تشکیل می دهند.
هجوم پناهندگان از کشورهای جنگ زده در خاورمیانه و شمال آفریقا به اتحادیه اروپا به دلیل دخالت های غرب به ویژه آمریکا در امور داخلی کشورهای خاورمیانه و آفریقایی، به بحرانی برای این اتحادیه تبدیل شده است.


بر اساس این گزارش، هزاران تن از شهروندان کشورهای بحران زده تلاش می کنند برای رهایی از جنگ و درگیری ها وارد کشورهای اروپایی شوند. از این رو هر روزه شمار زیادی مهاجر که اکثریت آنها را مهاجران سوری، عراقی، افغانستانی و برخی آفریقایی تشکیل می دهند، راه اروپا را در پیش می گیرند تا خود را از جنگ ها و اوضاع نامناسب حاکم بر کشورهای متبوعشان خلاص کرده و زندگی جدیدی را در پیش گیرند.


تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - 19 December 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن