تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820414076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس راه و شهرسازی قلعه‌گنج خبر داد مطالعه طرح دوبانده محور کهنوج - قلعه‌گنج/ واگذاری 50 هکتار زمین برای اشتغالزایی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس راه و شهرسازی قلعه‌گنج خبر داد
مطالعه طرح دوبانده محور کهنوج - قلعه‌گنج/ واگذاری 50 هکتار زمین برای اشتغالزایی
رئیس اداره راه و شهرسازی قلعه‌گنج گفت: مطالعه دوبانده کردن جاده کهنوج - قلعه‌گنج و ادامه آن به رمشک انجام شده و در مرحله تهیه نقشه و رایزنی برای ملی کردن اعتبار پروژه هستیم.

خبرگزاری فارس: مطالعه طرح دوبانده محور کهنوج - قلعه‌گنج/ واگذاری 50 هکتار زمین برای اشتغالزایی



چنگیز رزاق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: 26 آذر ماه به پاس تلاش‌های راهداران به عنوان روز حمل و نقل شناخته شده و تا یکم دی ماه به عنوان هفته راهدار نامگذاری شده است. وی بیان کرد: احداث جاده احمدآباد به کشیت به طول هشت کیلومتر، جاده رستم‌آباد به طول سه کیلومتر، جاده چاه‌شاهی به طول سه کیلومتر، تیغ زنی راه‌های روستایی شهرستان به طول 300 کیلومتر، احداث جاده راسک به طول هفت کیلومتر و آسفالت محورهای شهرستان به طول 40 کیلومتر از جمله فعالیت‌های این اداره در ارتباط با بهسازی راه‌های مواصلاتی است. رئیس اداره راه و شهرسازی قلعه‌گنج عنوان کرد: مطالعه دوبانده کردن جاده کهنوج - قلعه‌گنج و ادامه آن به رمشک انجام و در مرحله تهیه نقشه و رایزنی برای ملی کردن اعتبار پروژه هستیم. رزاق‌پور به اصلاحات جاده‌ای مسیرهای منتهی به شهرستان اشاره کرد و افزود: شانه‌سازی محور قلعه‌گنج - کهنوج و قلعه‌گنج - منوجان، تعریض سه دستگاه پل که پیش از این مشکلاتی را از جمله چند نفر کشته و زخمی داشت از مهم‌ترین فعالیت‌های اصلاحی برای جلوگیری از حوادث بوده است.
وی یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از وقوع حوادث را نصب علائم هشدار دهنده عنوان کرد و گفت: خط‌کشی محورهای شهرستان به طول 98 کیلومتر، نصب یک‌هزار عدد تابلو در محورهای شهرستان و نصب 15 عدد تابلوی اطلاعات در مسیرهای مواصلاتی شهرستان از جمله فعالیت‌های هشداری این اداره بوده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قلعه‌گنج بیان داشت: واگذاری 50 هکتار زمین به شرکت شهرک‌های صنعتی قلعه‌گنج برای اشتغالزایی، واگذاری چهار هکتار زمین به بنیاد علوی و ادارات شهرستان، ارجاع 200 فقره پرونده به کمیسیون ماده 12 برای صدور سند، پیگیری و سامان دادن به پرونده‌های مطروحه دادگستری، تکمیل پرونده واگذاری اراضی تصرفی، واگذاری زمین به بخشداری به تعداد 40 فقره و خانواده‌های داری دو معلول  و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از جمله دیگر این فعالیت‌هاست.
رزاق‌پور با اشاره به پروژه‌های در دست احداث اظهار کرد: آسفالت جاده زیارت‌بچه - چهل‌منی پیمانکار آن مشخص شده و در یک ماه آینده آغاز می‌شود و عملیات راهسازی  جاده کوهستانی شهکهان به طول دو کیلومتر و جاده مندوستی به طول یک کیلومتر آماده آسفالت  است. وی با اشاره به اینکه جاده زیارت گیاهان به طول دو کیلومتر و عملیات راهسازی محور رمشک ناگ‌کوتیچ به طول 12 کیلومتر  در حال انجام است، گفت: عملیات راهسازی مارز - نمگاز به طول 21 کیلومتر در حال انجام است و عملیات احداث پل شمس‌آباد که پیمانکار آن مشخص شده طی یک ماه آینده آغاز می‌شود.
رزاق‌پور در تشریح پروژه‌های حوضه فنی و اجرایی در سطح شهرستان افزود: ساختمان  ستاد فرماندهی، محوطه‌سازی و حصارکشی بخشداری چاه دادخداد، احداث سالن ورزشی چاه دادخداد، احداث مجتمع بزرگ فرهنگی هنری، احداث مرکز بهداشتی و درمانی، احداث ساختمان ثبت‌احوال و احداث بیمارستان 32 تختخوابی قلعه‌گنج از جمله فعالیت‌های این حوزه است. وی با اشاره به تکمیل و تحویل پروژه بزرگترین بیمارستان در جنوب کرمان بیان داشت: بیمارستان 32 تختخوابی قلعه‌گنج با 3 هزار و 421  متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت یک‌هکتار بزرگترین بیمارستان در جنوب کرمان است که با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد و 159 میلیون ریال احداث شده است. انتهای پیام/80009/و30

http://fna.ir/70WVDN





94/09/28 - 16:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن