تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر نماینده اتحادیه جهانی کشتی از میزبانی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایتخت: نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام باشگاه های جهان تاکید کرد: برگزاری مسابقاتی همچون جام باشگاه های جهان بر اعتبار جهانی ایران می افزاید.
به گزارش پایتخت ؛ زواتکو اوسیچ داور بین المللی از کرواسی و نماینده اتحادیه جهانی در دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با بیان این مطلب افزود: مسابقه ها در سطح خوبی برگزار شد و تیم های شرکت کننده نمایش مناسبی داشتند.
وی تصریح کرد: مسابقه ها در شرایط عالی میزبانی از سوی ایران برگزار شد و بدون شک این مسابقه ها بر اعتبار جهانی ایران در مسابقه های کشتی فرنگی می افزاید.
وی اظهار داشت: کشتی گیران ایرانی حاضر در رقابت ها در سطح بالای جهان هستند و بعد از کشتی گیران ایران، تیم های ارمنستان و اوکراین از سطح کیفی مناسبی برخوردار بودند و نشان دادند که این رشته ورزشی در حال گسترش و توسعه است.
اوسیچ در مورد کشتی ایران افزود: ایران دارای ورزشکاران و مربیان باهوش و در سطح بالایی از فهم و درک کشتی است و این مهم می تواند در توسعه این رشته کمک کند.
وی با تمجید از میهمان نوازی مردم ایران و شهروندان آبادانی و خرمشهری در منطقه آزاد اروند، گفت: تمامی امکانات برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقه ها فراهم بود و تیم ها نیز از لحاظ تغذیه و مکان تمرین و استراحت مشکلی نداشتند.
نماینده ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری پایتخت ]
تقدیر نماینده اتحادیه جهانی کشتی از میزبانی ایران






شنبه ، ۲۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایتخت]
[مشاهده در: www.paytakhtpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن