تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان کار آقای خاص در استنفوردبریج


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پایان کار آقای خاص در استنفوردبریج


ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از کسب نتایج ضعیف در فصل جاری از سوی آبراموویچ از کار برکنار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، باشگاه چلسی به مورینیو مبلغی نزدیک به 15 میلیون یورو غرامت پرداخت خواهد کرد که فاصله آشکاری با 55 میلیون یورویی است که این باشگاه می بایست در صورت اخراج مورینیو به وی پرداخت می کرد.

باشگاه چلسی با انتشار بیانیه ای به تشکر از زحمات مورینیو پرداخت. در این بیانیه آمده است:"باشگاه چلسی و ژوزه مورینیو، امروز تصمیمی مشترک اخذ کردند. تمامی اعضای چلسی از زحمات مورینیو پس از تابستان 2013 سپاس گذار هستند.

کسب سه قهرمانی لیگ، قهرمانی جام حذفی، کامیونیتی شیلد و سه قهرمانی جام اتحادیه در دو دوره، او را به موفق ترین مربی تاریخ 110 ساله باشگاه تبدیل می‌کند. ولی هم ژوزه و هم هیئت مدیره قبول دارند که نتایج این فصل چلسی خوب نبوده و به نفع هر دو طرف است که راهشان را از یکدیگر جدا کنند.

گاس هیدینک سرمربی سابق تیم هلند بدنبال اخراج ژوزه مورینیو از سرمربیگری تیم چلسی در حال مذاکره با مسئولان این باشگاه برای هدایت آبی ها است  .
او با وجود اینکه 24 ساعت بعد از اخراج ژوزه مورینیو- عازم لندن شد و باشگاه امیدوار بود انتصاب او تا جمعه شب انجام شود- اما هیچ نتیجه فوری از مذاکرات حاصل نشده است  .
این مربی 60 ساله ظاهرا بدنبال تحولات پشت صحنه در چند ماه گذشته دوران مسئولیت مورینیو- قصد دارد ارزیابی کاملی از اوضاع در استمفورد بریج بدست آورد .

هیدینک گفت : ما هنوز در حال مذاکره هستیم که امکان دارد چند روز آینده همچنان ادامه یابد  پاسخ من می تواند چند ساعت یا چند روز طول بکشد .


شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن