تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق اقتصادی رویکرد دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: رونق اقتصادی رویکرد دولت تدبیر و امید است استان‌ها > زنجان - رونق اقتصادی از جمله مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرآنلاین، پرویز خالقی فرماندار شهرستان سلطانیه به همراه مدیران و مسئولان شهرستانی، از کارخانه آرین توتون صنعت سلطانیه دیدن کرد. وی در سخنانش با اشاره به سیاست های کلان دولت تدبیر و امید در حوزه صنعت و اقتصاد گفت: استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و جذب سرمایه گذار در سطوح مختلف، از جمله رویکردهای اصلی دولت یازدهم، در راستای ایجاد رونق اقتصادی و پیشرفت و آبادانی همه جانبه است. وی با اشاره به نقش بی بدیل سرمایه گذاران بخش خصوصی در مسیر توسعه پایدار افزود: نقش دولت در مباحث سرمایه گذاری بیشتر به عنوان یک نقش حمایتی بوده و دولت تدبیر و امید نیز عزم خود را جزم کرده است تا برابر مقررات، به بهترین شکل، در نقش خود ظاهر گردد. این مسئول یکی از راهکارهای مبارزه با معضل بیکاری را بسترسازی تأثیرگذار در امر جذب سرمایه گذار برشمرد و گفت: افزایش زمینه های رشد صنعتی، قطعاً خواهد توانست با این معضل سراسری دست و پنجه نرم کند. خالقی، طی سخنان خود، سیاست های اجرا شده توسط نماینده عالی دولت در سطح استان، در حوزه جذب سرمایه گذار را بسیار پیشبرنده خواند و افزود: همت دولتمردان در حوزه اقتصاد به گونه ای بوده که تورم بالای40 درصدی را طی دوره خدمتگزاری خویش به کمتر از13 درصد رسانده و در ادامه این فعالیت ها نیز شاخص رشد اقتصادی از منفی 8/6 به مثبت 3 ارتقا یافته است.
وی یکی دیگر از مزایای افزایش تولیدات داخلی را، افزایش توان مقابله با ورود کالای قاچاق به سطح کشور برشمرد و افزود: کاهش میزان قاچاق کالا به کشور، خواهد توانست از بسیاری از معضلاتی نظیر نابسامانی وضعیت اقتصادی، افزایش نرخ رشد بیکاری جلوگیری کرد.
خالقی با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه صنعت در سطح شهرستان از متولیان مربوطه امر در سطح استان، نظیر صنعت، معدن و تجارت، صراحتاً خواست تا نسبت به ساماندهی وضعیت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

کلید واژه ها: استان زنجان - اقتصاد ایران - زنجان -




شنبه 28 آذر 1394 - 09:48:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن