تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان کنفرانس اسلامی جلسه اضطراری تشکیل دهد


واضح آرشیو وب فارسی:شیعه آنلاین: مجامع جهانی که در برابر حادثه پاریس آن همه واکنش نشان دادند در قبال این جنایت بزرگ چه عکس العملی نشان داده و می دهند؟ البته قتل بیگناهان در هر کجا که واقع شود محکوم است اما مگر خون اروپاییان از خون مسلمانان رنگین تر است!؟
به گزارش شیعه آنلاین، حضرت آیت الله مکارم شیرازی طی اظهاراتی به جنایت دردناک کشتار شیعیان در نیجریه اشاره و با محکوم کردن این حادثه، تصریح کرد: در حادثه قتل عام مسلمانان، ارتش نیجریه با تمام قوت اسلحه به روی مردمی کشید که نه سلاحی در دست داشتند و نه به کسی حمله کرده بودند.
ایشان بیان کرد: گناه آنها این بود که در روز اربعین چندین میلیون نفر از علاقه مندان به اهل بیت (علیهم السلام) در راهپیمایی سوگواری سالار شهیدان امام حسین(علیه السلام) با آرامش تمام شرکت کرده بودند.
معظم له افزود: آیا عمل به این برنامه مذهبی سبب می شود که به روی مردم بی گناه آتش بگشایند و علامه زکزاکی رهبر شیعیان این کشور را مجروح و زندانی و برخی بستگان او را شهید نمایند؟ این در حالی است که در سال گذشته سه فرزند او را در یک زمان شهید کردند.
ایشان با تاکید بر این که باید در جهان اسلام برای همدردی با مسلمانان نیجریه اعلام عزای عمومی و کنفراس جهان اسلام تشکیل شود، تصریح کرد: کنفرانس اسلامی نباید در چنین موضوع مهمی تشکیل جلسه دهد و از دولت نیجریه توضیح بخواهد؟
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: رهبر شیعیان ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی شیعه آنلاین ]
سازمان کنفرانس اسلامی جلسه اضطراری تشکیل دهد






شنبه ، ۲۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شیعه آنلاین]
[مشاهده در: www.shia-online.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن