تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820115805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناصر الخلیفی گفت قصد به خدمت گرفتن رونالدو را ندارد پرس: بنیتس راه حل است نه مشکل!/ زیدان در آینده مربی رئال خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ناصر الخلیفی گفت قصد به خدمت گرفتن رونالدو را ندارد
پرس: بنیتس راه حل است نه مشکل!/ زیدان در آینده مربی رئال خواهد شد
مدیر باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که با وجود شایعات بسیار درباره اینکه بنیتس با بازیکنان مشکل دارد، په‌په به او گفته بنیتس مربی بزرگی است و بازیکنان او را دوست دارند.

خبرگزاری فارس: پرس: بنیتس راه حل است نه مشکل!/ زیدان در آینده مربی رئال خواهد شد



به گزارش خبرگزاری فارس، فلورنتینو پرس مدیر عامل باشگاه رئال مادرید در جدیدترین مصاحبه‌اش بسیاری از مسائل مهم در کهکشانی‌ها پرده برداشت. مهمترین آنها ماندن بنیتس در مادرید و نرفتن رونالدو به پاری سن‌ژرمن بود.

پرس در مصاحبه‌اش با شبکه کادینا سیر درباره آینده بنیتس گفت: او در آینده نزدیک وضعیت موجود را سرو سامان خواهد داد. ما کاملا از او حمایت می‌کنیم با وجود اینکه در آخرین دیدار مقابل رایو وایکانو شکست خورد کار خود را با رافا ادامه خواهیم داد.

وی افزود: په‌په به من گفت: سرمربی ما بسیار بزرگ است و داستان‌هایی که گفته می‌شود بازیکنان با او مشکل دارند همه شایعه‌ای بیش نیست.
 
مدیر عامل باشگاه کهکشانی‌ها در ادامه درباره شایعات جانشینی مورینیو به جای بنیتس گفت: ما هیچ کسی را به جای بنتیس نمی‌آوریم زیرا او راه حل رئال است نه مشکل! درباره اینکه در آینده چه اتقافی می‌افتد نمی‌توانم صحبت کنم اما این را می‌دانم که اکنون مورینیو هرگز به سانتیاگو بر نمی‌گردد زیرا ما سرمربی خوبی داریم.

پرس در ادامه درباره جانشینی زیدان به جای بینتس اظهار داشت: زیدان بدون شک در آینده سرمربی رئال مادرید خواهد شد. او خیلی باهوش است و خیلی سریع مدارج عالی را پشت سر می‌گذارد.

وی درباره شکست ال‌کلاسیکو سخنی کوتاه در خطاب به هوداران گفت: با وجود اینکه ما ال‌کلاسیکو را با نتیجه 4 بر صفر شکست خوردیم باید هواداران تیمشان را حمایت کنند. ما همه از این نتیجه ناراحت هستیم. اما دلیل بر این نیست که هوادار دست از حمایت تیمش بر دارد. من هواداران شالکه و گالاتاسرای را دیدم که با وجود اینکه تیمشان 5 بر صفر یا 6 بر صفر عقب هستند باز هم از تیمشان حمایت می‌کنند.

مدیر باشگاه رئال مادرید درباره حضور لواندوفسکی گفت: در این روزها گفته می‌شود که ما لواندوفسکی را می‌خواهیم به خدمت بگیرم زیرا مدیر برنامه او در مادرید است. نه این طور نیست زیرا مدیر برنامه او عضوی از مجلس لهستان است و او به عنوان سفیر لهستان به مادرید آمده است.

پرس در پایان درباره آینده رونالدو گفت: همچنان که همیشه می‌گویم رونالدو از سانتیاگو نمی‌رود. ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن با من تماس گرفت و اعلام کرد که هیچ قصدی برای به خدمت گرفتن رونالدو را ندارد در نتیجه در تابستان آینده ما قراردادش را تمدید می‌کنیم. انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/VYAX3M





94/09/27 - 13:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن