تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانایی مربیگری در پرسپولیس و استقلال را دارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عبدالله ویسی: توانایی مربیگری در پرسپولیس و استقلال را دارم سرمربی تیم استقلال خوزستان اعلام کرد که مثل خیلی از بازیکنان که آرزوی حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت را دارند، دوست دارد سرمربی تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس شود.
۱۳۹۴ جمعه ۲۷ آذر ساعت 10:34

خبرگزاری پانا+عبدالله ویسی

به گزارش خبرگزاری پانا، عبدالله ویسی در خصوص دیدار امروز (جمعه) تیمش مقابل ذوب‌آهن و اینکه چقدر به قهرمان شدن استقلال خوزستان در نیم‌فصل امیدوار است، گفت: ما یک دیدار حساس پیش‌رو داریم، یک بازی بی‌رحم. نه ما و نه ذوب‌آهن دوست نداریم بازنده این بازی باشیم و هر دو می‌خواهیم با امتیاز گرفتن در بالای جدول بمانیم. وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، افزود: قهرمانی نیم‌فصل معنایی ندارد، اما برای تیم ما که با هزینه پایین و بازیکنان بی‌نام نشان در این موقعیت قرار دارد، قهرمانی نیم‌فصل اتفاق بسیار خوبی است که می‌تواند شامل حال‌مان شود. ما می‌خواهیم از این بازی امتیاز بگیریم و قهرمان نیم‌فصل شویم تا مردم خوزستان را خوشحال کنیم. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه چه کاری انجام داده که تیمش در 14 بازی لیگ فقط چهار گل خورده داشته است، اظهار داشت: تجربه خیلی مهم است. من تجربه خیلی خوبی از دو سال گذشته در خصوص گل‌های خورده تیمم داشتم. هر بیننده یا شنونده‌ای که ما را می‌بیند، تیم برق شیراز را برای‌مان مثال می‌زند که چند هفته صدرنشین لیگ بود و در پایان به لیگ دسته اول سقوط کرد و این نمونه خوبی برای ماست. ما تیم خوبی پشت‌مان داریم، بختیاری به عنوان مدیرعامل و تمام ارکان باشگاه با تمام وجود کار می‌کنند که تیم موفق باشد و یک کار همگانی صورت گرفته است. شرایط فوتبال خوزستان این روزها خوب نیست و ما برای اینکه بتوانیم در این شرایط مردم خوزستان را خوشحال کنیم، تلاش می‌کنیم. ویسی درباره اینکه آیا به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر یا کسب سهمیه آسیایی فکر می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: هنوز به اینها فکر نمی‌کنیم، اما به دلیل اینکه بالای جدول هستیم و مردم خوشحال هستند، سعی می‌کنیم به قهرمانی لیگ و سهمیه آسیایی هم فکر کنیم. وی درباره اینکه با تجربه‌ای که اکنون کسب کرده است به سرمربیگری تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس هم فکر می‌کند یا نه، گفت: من نه سیاه باز هستم و نه با کلمات بازی می‌کنم. اکنون با تیمی که بازیکن ملی‌پوش ندارد و بازیکنان گرانقیمت هم در اختیار نگرفته است، توانسته‌ایم شگفتی‌ساز شویم. وقتی من با چنین تیمی توانسته‌ام نتیجه بگیرم، حتماً می‌توانم با تیم‌های استقلال و پرسپولیس با آن بازیکنان هم نتیجه بگیرم. همان‌طور که بازیکنان دوست دارند به استقلال و پرسپولیس بروند و بازیکن تیم ملی شوند، من هم دوست دارم حضور در این تیم‌ها را تجربه کنم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن