تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802416444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدرقه پاییز در پایان نیم فصل لیگ برتر (پیش بازی)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بدرقه پاییز در پایان نیم فصل لیگ برتر (پیش بازی)
نیم فصل اول لیگ برتر فردا با ٥ بازی به پایان می‌رسد. 5 نود دقیقه جذاب که کاش پرتماشاگر باشند.

به گزارش "ورزش سه"، روز آخر نیم فصل روزی است که ممکن است یک یا دو مربی کارشان را با کسب نتایج ضعیف از دست بدهند؛ همچنین، ضرورت نتیجه گیری آنقدر بالاست که آدم‌ها توی این فشردگی عجیب این یکی دو هفته همه انرژی‌شان را ذخیره کنند تا به این لحظه برسند. لحظه آرامش و آسایش برای آغاز نیم فصل دوم. هر جور که فکر کنید، امتیاز این روز آخری خیلی بیشتر از هفته‌های پیش می‌ارزد.
با هم مروری کنیم به این 5 مسابقه  که آخرین مسابقات فصل پاییزند:
ملوان - سیاه جامگان / به یاد شهر قدس اولین بازی روز دوم مسابقات در انزلی انجام می‌شود. قوهای سپید انزلی بعد از باخت برابر صبای قم به دنبال جبران در بازی خانگی هستند. پژمان نوری کاپیتان ملوان انزلی به دلیل اخراج در بازی قبل از این بازی محروم است.
در سوی دیگر سیاه جامگانی ها نیز برابر ذوب آهن شکست خوردند و با ٨ امتیاز وضعیت خوبی در جدول ندارند. سید میثم حسینی غایب مشهدی‌ها در انزلی خواهند بود.
نکته ویژه: هر دو تیم بعد ازیک باخت مشابه ١-٠ به این دیدار آمده‌اند، نبرد حمیداستیلی و فرهاد کاظمی می تواندبسیار جذاب باشد، کاظمی فصل قبل پس از نتایج استیلی و لطیفی سکان هدایت راه آهن را در اختیار گرفت و این تیم را در لیگ برتر نگه داشت.
راه آهن-پرسپولیس / به رنگ سرخ قرمزهای پایتخت باید در زمین راه آهن به مصاف این تیم بروند. شاگردان تارتار با تساوی ارزشمند در اصفهان برابر سپاهان به این دیدار خواهند رفت و امیدوارند برابر تیم پرسپولیس آماده نیز امتیاز کسب کنند.
شاگردان ایوانکوویچ بعد از برد شیرین برابر گسترش در آزادی با گل بنگستون حال می‌خواهند با برد دیگر به جمع بالانشینان نزدیک و نزدیک‌تر شوند. مهدی طارمی که آقای گلی را از دست داده است، می‌خواهد در این بازی با درخشش این بازی به صدر جدول بازگردد.
نکته ویژه: تارتار بازیکن سابق پرسپولیس حالا باید برابر تیم سابقش قرار بگیرد، دیداری که برای  او و تیمش بسیار حساس است. ایوانکویچ نیز روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است تا انتهای نیم فصل را برده باشد.
پدیده - سپاهان / استیماچ بالاخره می‌برد؟ پدیده‌ای ها بعد از باخت سنگین برابر استقلال خوزستان در اهواز حال باید در خانه به مصاف تیم سپاهان بروند. پدیده امیدوار است بتواند از غیبت عبدالله کرمی و هادی عقیلی مدافعین تیم سپاهان استفاده کند.
استیماچ حال امیدوار است بتواند در مشهد نتیجه بگیرد و نتایجش را کمی بهبود بخشد، غیبت دو مدافع اصلی او در این بازی می‌تواند برای او دردسرساز شود.
نکته ویژه: محمدحسین مرادمند دفاع پدیده باید برابر تیم سابقش بازی کند، دیداری که می‌تواند برای این بازیکن بسیار جذاب باشد.
آخرین برد هردو تیم مربوط به هفته دوازدهم است که سپاهان، نفت تهران را شکست داد و پدیده، راه آهن را شکست داد.
گسترش فولاد- فولادخوزستان/ بوی اخراج اسکوچیچ نبرد فولادها در تبریز می‌تواند بسیار جذاب باشد، گسترشی‌ها بعد از باخت برابر پرسپولیس امیدوارند بتوانند با برد خانگی وضعیتشان را بهبود بخشند و به جمع مدعیان بازگردند.
بلیط اسکوچیچ برای این دیدار هم تمدید شده است و او باید این بازی سخت خانگی را ببرد تا شاید رفتنش بازهم به عقب بیفتد. ساسان انصاری غایب فولادی‌ها در این بازی است، فولادی‌ها بعد از باخت بازی برده برابر نفت، هم قسم شده‌اند تا با برد هم وضعیت خود را در جدول بهتر کنند و هم اسکوچیچ را در تیمشان ماندنی!
نکته ویژه: مدیرعامل فولاد خوزستان روی خط ٩٠ گفت ٤٨ ساعت دیگر تصمیمات جدی برای گرفته می‌شود اما اسکوچیچ همراه تیمش به تبریز رفت تا این شایعات فعلاً خاموش شود، او می‌تواند با برد برابر گسترش کمی اوضاعش در فولاد را بهتر کند.
ذوب آهن- استقلال خوزستان / جنگ صدرنشینی یحیی و عبدالله
فینال نیم فصل مسابقات در اصفهان است، ذوبی‌ها بعد از برد شیرین برابر سیاه جامگان در خانه باید بازی سختی برابر تیم ویسی برگزار کنند. استقلالی‌های خوزستان با مثلث zbz خود باید در اصفهان تیم ذوب آهن را شکست دهد تا قهرمان نیم فصل باقی بماند. تیم ویسی بعد از برد برابر پدیده حال به صخره محکمی به اسم یحیی گل محمدی خورده است.
نکته ویژه: دوئل صدرنشینان در اصفهان حساس خواهد بود، برنده در این بازی با توجه به نتیجه امروز استقلال تهران می‌تواند قهرمان نیم فصل ایران شود، باید دید گواردیولای ایرانی می‌تواند همچنان لسترسیتی ایران باقی بماند.







ارسال به تلگرام


12:59  1394/09/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن