تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی: ماهانه بیش از یک میلیون لیست حق بیمه اینترنتی ارسال می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی:
ماهانه بیش از یک میلیون لیست حق بیمه اینترنتی ارسال می‌شود
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه کارفرمایان و بیمه شدگان به دلیل منافع گسترده، خدمات غیرحضوری را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: ماهانه بیش از یک میلیون لیست حق بیمه اینترنتی ارسال و پرداخت می‌شود.

خبرگزاری فارس: ماهانه بیش از یک میلیون لیست حق بیمه اینترنتی ارسال می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حسن زدا در بازدید از غرفه این سازمان در نمایشگاه الکامپ به تشریح خدمات غیرحضوری این سازمان پرداخت و گفت: ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان و کارفرمایان در سطح مطلوبی است و شرکای اجتماعی این سازمان از این نوع خدمات استقبال می‌کنند.
زدا افزود: به زودی اپلیکیشن تلفن همراه برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه توسط سازمان تأمین اجتماعی عملیاتی می شود.
وی اظهار داشت: در سازمان تامین اجتماعی به دلیل گستردگی و حجم وسیع فعالیت‌ها و همچنین جمعیت تحت پوششی که دارد، پیاده سازی عملیات و برنامه‌ریزی‌های آی تی در آن نیازمند مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مناسب است.
زدا افزود: از دو سال گذشته قصد پیاده‌سازی و عملیاتی کردن آی‌تی را در سازمان اعلام کردیم و از همان ابتدا تلاش کردیم زیرساخت‌های مربوطه را نیز فراهم آوریم.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی پیشرفت سازمان را در حوزه آی تی مناسب ارزیابی کرد و گفت: تا کنون امکانات خوبی را در این زمینه فراهم ساخته‌ایم و طرح های بزرگتری نیز در دست اقدام است که در یک بازه زمانی 6 ماهه تا یک ساله محقق خواهد شد تا بتوانیم از این طریق خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
زدا گفت: نسخ الکترونیک و پرونده الکترونیک می‌تواند به عنوان یک طرح ملی به شمار رود و با اجرایی شدن کامل آن بسیاری از مسائل حل و خدمت رسانی به مردم تسهیل می‌شود.
زدا در مورد قطع بیمه تاکسیرانان جدید گفت: براساس ماده 26 و 29 قانون برنامه پنجم توسعه سازمان مکلف است در حد بودجه‌ای که دریافت می‌کند خدمات ارائه دهد و اگر بیشتر از میزان بودجه دریافتی مبادرت به خدمات رسانی کند، تعهد زاید بر اعتبار محسوب شده و به قوه قضائیه معرفی می‌شود. در حال حاضر رایزنی‌ها و مکاتباتی با رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها انجام دادیم و مبالغی برآورد شد که در صورت تامین منابع، این مشکل حل می‌شود.
وی گفت: در حال حاضر تاکسیرانان می‌توانند از بیمه اختیاری استفاده کنند. انتهای پیام/

http://fna.ir/R2299X





94/09/26 - 15:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن