تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805295561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید اعضای شورا از خانه مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بازدید اعضای شورا از خانه مطبوعات استان‌ها > زنجان - اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با حضور در خانه مطبوعات استان زنجان با تلاشگران عرصه اطلاع رسانی دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین ، سعيد اميدي رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان در اين ديدارها ضمن ضمن تأکید بر اهمیت رسانه ها در آگاه سازی افکار عمومی گفت: نقش رسانه ها در گسترش مردم سالاری بر کسی پوشیده نبوده و این رسانه ها می توانند در ادبیات هر کشور مؤثر واقع گردند.
وي تعامل و ارتباط با رسانه هاي جمعي را از برنامه هاي اصلي اعضاي شورا در سال سوم عنوان كرد و افزود: گسترش اين تعاملات موجب هم افزايي بيشتر گرديده و تسريع روند حل مشكلات را به دنبال خواهد داشت.
اميدي تصريح كرد: هدف از این دیدارها ، ایجاد ارتباط نزدیک تر بین رسانه ها و مجموعه مدیریت شهری و نیز استفاده از ایده ها ، انتقادات و پیشنهادات جامعه رسانه ای می باشد.
رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فعاليت هاي شهرداري در حوزه عمراني گفت: عليرغم وجود مشكلات مالي در سالجاري اقدامات خوبي توسط شهرداري در تمامي مناطق سطح شهر صورت گرفته است.
اميدي افزود: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي سال آينده چند پروژه شاخص در مناطق سه گانه تعريف شده و ثمره آنها در سال آخر شوراي چهارم مشاهده خواهد شد.
وي با بيان اينكه توسعه و آباداني شهر مستلزم مشاركت شهروندان است اظهار داشت: با نظرخواهي و استفاده از ايده ها و پيشنهادات شهروندان و انتقال آنها توسط خبرنگاران به اعضاي شورا بسياري از دغدغه ها و مشكلات برطرف خواهد شد.
رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان شفاف سازي و اطلاع رساني را از اولويت هاي اين نهاد عنوان كرد و گفت: تصميمات اتخاذ شده در شورا بايد با دقت و سرعت به اطلاع تمامي شهروندان برسد.
اميدي اظهار داشت: در اين راستا صورت جامع درآمد و هزينه هاي مجموعه مديريت شهري جهت شفاف سازي و اطلاع رساني به شهروندان به طور گسترده در نشريات استاني به چاپ رسيده است.
وي گفت: در تدوين بودجه سال آينده بايد ظرفيت هاي جامعه رسانه لحاظ گرديده و مساعدت هاي لازم در قالب رديف هاي بودجه اي انجام پذيرد.
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان نيز ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران رسانه های جمعی در جلسات علنی شورا و انعکاس اخبار مربوطه ، نقش رسانه ها را عاملی مهمی در تحقق تعامل دولت و ملت عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی توسط شورای چهارم در سطح شهر صورت گرفته و امیدواریم با تعامل بیش از پیش رسانه ها و مجموعه مدیریت شهری ، شاهد آبادانی هرچه بیشتر شهر زنجان باشیم.
فخرالدين رستمي گفت: پيگيري مطالبات شهروندان وظيفه مشترك اعضاي شوراهاي اسلامي و رسانه ها بوده و تحقق اين امر نيازمند ارتباط و تعامل هرچه بيشتر مي باشد.
وي اظهار داشت: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز مصمم هستند با همگرایی و همکاری با همه ارکان های مدیریتی ، وظایف ذاتی خود در قبال شهروندان را به نحو مطلوب اجرا نمایند.
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان با بيان اينكه اعتماد سازی ریشه واقعی اطلاع رسانی برای آحاد مختلف جامعه بوده و راستی آزمایی حقیقی توسط خود شهروندان صورت می گیرد افزود: مردم همواره به دنبال اطلاع از عملکرد نمایندگان خود در شورای شهر و مدیریت شهری بوده و رسانه ها در این خصوص نقش پل ارتباطی را ایفا می نمایند.
رستمي در ادامه عملكرد مجموعه مديريت شهري زنجان را مطلوب عنوان كرد و گفت: شهر زنجان به لحاظ گسترش خدمات شهری و توسعه فضای سبز ، رتبه اول شمالغرب کشور را دارا بوده و در این خصوص از تمامی شهرهای این منطقه پیشی گرفته است.
وي تصريح كرد: شوراي شهر زنجان در سال آينده رويكرد متفاوتي خواهد داشت و اميدواريم در اين راستا رسانه ها نيز ياري رسان مجموعه مديريت شهري باشند.
در ادامه رئيس كميسيون عمران و محيط زيست شوراي اسلامي شهر زنجان موفقيت مجموعه مديريت شهري را در گرو سازو كار مطلوب با رسانه ها و شهروندان عنوان كرد و گفت: رشد و تعالي شهر تنها با شهرداري و شورا ميسر نبوده و نقشي كه رسانه ها در اين خصوص بر عهده دارند بي بديل است. رزاق محمدي افزود: حرفه خبرنگاری و اطلاع رسانی حساسیت های خاص خود را داشته و خبرنگاران یک رسالت مهم در خصوص انعکاس اخبار و اطلاعات به مردم دارند.
وي اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ها چشم و گوش مردم بوده و هميشه وظيفه مطالبه گري حقوق شهروندان از مسؤلان عهده دار بوده اند.
محمدي گفت: شوراي شهر زنجان آمادگي خود را جهت تعامل بيش از گذشته با خانه مطبوعات استان زنجان و ديگر رسانه ها اعلام مي دارد.
رئيس كميسيون ورزش و سلامت شوراي اسلامي شهر زنجان نيز با بيان اينكه وظايف و رسالت شورا و مطبوعات در يك راستا قرار دارند اظهار داشت: تعامل اين دو بخش رضايتمندي شهر و شهروندان را به دنبال خواهد داشت.
فريدون اصفهانيان افزود: مدیریت شهری برای آن که از همراهی مردم در پروژه ها و ارائه خدمتشان بهره مند گردیده و عملکرد خود را به اطلاع شهروندان برسانند، الزام جدی به همراهی رسانه ها دارند.
وي گفت: تشكيل اطاق فكر رسانه ها و مجموعه مديريت شهري گام مهمي در جهت شناسايي و رفع مشكلات خواهد بود.
در ادامه این دیدار هیات ریسه خانه مطبوعات با ارایه گزارشی از نحوه تشکیل دور جدید خانه مطبوعات خواستار تشکیل اتاق های فکر بین مطبوعات و شورای شهر را داشتند که مورد تایید و تاکید اعضای شورا قرار گرفت . همچنین از شورای شهر درخواست گردید در روزهای برگزاری نمایشگاه مطبوعات که از دوم تا هفتم دی ماه در موزه کارخانه کبریت برگزار میشود حضور فعال داشته باشند.
یکی دیگر از خواسته های خانه مطبوعات برگزاری کلاسهای خبرنگاری با مشارکت مجموعه های فرهنگی شهرداری با مشارکت خانه بود که اعضای شورا از این خواسته استقبال کردند .
در پایان ریاست شورا قول مساعدی برای حمایت از خبرنگاران با اختصاص ردیف بودجه در بودجه امسال شهرداری که بررسی و تصویب آن در چند روز آینده آغاز خواهد را داد .  

کلید واژه ها: استان زنجان - شوراهای شهر - جشنواره مطبوعات -




پنجشنبه 26 آذر 1394 - 14:31:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن