تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ پژوهش در مدارس شهرستان سنقر


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: همزمان با سراسر کشور زنگ پژوهش در دبیرستان دخترانه الزهرا شهرستان سنقروکلیایی به صورت نمادین به صدا در آمد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر ، صبح روز چهارشنبه زنگ پژوهش همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان سنقروکلیایی به صدا در آمد .
این مراسم به صورت نمادین با حضور اسماعیلی مهرا معاون پرورشی ،ایزدی کارشناس روابط عمومی و صیدی کارشناس فعالیت دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی در دبیرستان دخترانه الزهرا این شهرستان برگزار شد .
اسماعیلی مهرا ضمن تبریک هفته پژوهش به اصحاب قلم و تحقیق و پژوهش، در این مراسم در جمع دانش آموزان دبیرستان الزهرا،گفت : تشویق و ترویج فرهنگ پژوهش در بین دانش آموزان ، مهمترین اهداف نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس می باشد .
وی در ادامه بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشوراست و تحقیق و پژوهش از زیربناهای اساسی یک کشور است اگر زیربنا به خوبی ایجاد شده باشد ساختمان ایجاد شده بسیار مستحکم ساخته خواهد شد.
معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی خاطر نشان کرد : دانش آموزان را باید در موضوعات مختلف پژوهشی قرار داد تا رسیدن به امر پژوهش و تحقیق در کشور نهادینه شود . [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
زنگ پژوهش در مدارس شهرستان سنقر






پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن