تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواردیولا از بایرن مونیخ می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
گواردیولا از بایرن مونیخ می‌رود




رسانه‌های اسپانیایی از جدایی قطعی سرمربی بایرن مونیخ سخن به میان آوردند و تاکید کردند مشکل گواردیولا برای ماندن در بایرن، پول نیست.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا اسپانیا، شایعه‌های زیادی درباره جدایی یا ماندن گواردیولا در بایرن مونیخ به گوش می‌رسد. این سرمربی اسپانیایی بعد از پیروزی تیمش در جام حذفی آلمان اعلام کرد که هفته آینده تکلیف او مشخص خواهد شد اما به نظر می‌رسد که او می خواهد بایرن را ترک کند.

روزنامه مارکا اسپانیا از جدایی قطعی گواردیولا از بایرن مونیخ سخن به میان آورد و تاکید کرد که سرمربی بایرن برای ماندن در این تیم آلمانی، مشکل مالی ندارد بلکه او به این نتیجه رسیده که دیگر نمی‌تواند در بایرن خوب ظاهر شود.

کارل هاینس رومنیگه، رئیس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ بارها اعلام کرده که دوست دارد گواردیولا در بایرن باقی بماند و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این مربی بزرگ را حفظ کند اما به نظر می‌رسد خود گواردیولا به دنبال جدایی از باواریایی‌ها است.

قرارداد گواردیولا با بایرن تابستان آینده به پایان خواهد رسید و اگر او قصد جدایی و یا ماندن در بایرن را دارد باید هرچه زوتر تصمیم نهایی‌اش را اعلام کند تا سران این باشگاه آلمانی مذاکرات خود با جانشین او را شروع کنند.

پاری سن ژرمن، چلسی، منچستریونایتد و منچسترسیتی از مشتریان اصلی گواردیولا هستند و هر کدام از این تیم‌ها حاضر هستند برای جذب این مربی، رقم بالایی پرداخت کنند.

بایرن مونیخ در فصل جاری عملکرد درخشانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این دو جام به شمار می‌آید.







تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن