تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال اهواز، پیش به سوی لیگ یک


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استقلال اهواز، پیش به سوی لیگ یک
استقلال اهواز اگر می خواهد روند کنونی اش در لیگ برتر را ادامه دهد نامزد اصلی سقوط به لیگ یک خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال اهواز بازی حساسی فردا در خانه برابر تراکتورسازی خواهد داشت و تنها برد می تواند حنطه را در این تیم ابقا کند.

علی حنطه تا کنون ٦ بازی روی نیمکت استقلال اهواز نشسته است و تنها یک تساوی حاصل کار او در این تیم بوده است، دیدار برابر تراکتور سازی آخرین فرصت او برای ماندن در این تیم است.

استقلال اهواز پس از سقوط به لیگ دو با خرید امتیاز فولاد نوین به لیگ برتر آمد و سیاوش بختیاری زاده را بالای سر خود دید. بختیاری زاده در هفته های ابتدایی نتایج قابل قبولی گرفت اما با گذشت زمان و مشخص شدن مشکلات مالی این تیم پسرفت محسوسی کرد.

در ادامه تغییرات گسترده این تیم از مالک و مدیرعامل گرفته تا سرپرست ، نوبت به بختیاری زاده رسید تا جایش را به علی حنطه بدهد.

حنطه نیز نتوانست این مشکلات را حل کند و ٥ باخت در ٦ بازی نشان از نتیجه ندادن این تغییر می دهد، البته مشکلات مالی و حتی نداشتن زمین چمن این تیم را دچار مشکل کرده است.

آنها برای دیدار با تراکتورسازی تنها یک تمرین انجام داده اند و با این آمادگی می خواهند برابر تیم تراکتور قرار بگیرند. با روندی که استقلال اهواز پیش گرفته است نامزد اصلی سقوط به لیگ یک خواهد بود، باید دید استقلال اهواز فردا می تواند نتیجع ی قابل قبولی برابر سرخ های تبریز بگیرد یا بازهم تغییراتی را در استقلال اهواز خواهیم دید.

استقلال اهواز دسته یک

ارسال به تلگرام


18:51  1394/09/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن