تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820880467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراعربستان به حل سیاسی بحران یمن گرایش پیداکرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: استفاده ارتش و کمیته های مردمی یمن از گزینه های راهبردی، سلاح های پیشرفته و پیشروی در عمق عربستان سبب شده است تا ائتلاف کشورهای عربی برای رهایی از باتلاق یمن تلاش کند و برگزاری نشست سوئیس نیز در این راستا ارزیابی می شود.
به گزارش مشرق، گفت وگوهای گروه های یمنی بیست و چهارم آذرماه با حضور نمایندگان دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری، جنبش انصارالله یمن، گروه کنگره ملی و اسماعیل ولد الشیخ نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن در سوئیس آغاز شد.
جنبش انصارالله یمن هدف از شرکت در این گفت وگوها را برقراری آتش بس و پایان دادن به حمله های ائتلاف عربی ــ آمریکایی به سردمداری عربستان به یمن اعلان کرده است.
تاکنون چندین نشست میان گروه های یمنی با هدف دستیابی به آتش بس در کشورهای سوئیس، اتریش و عمان برگزار شده که همه به سبب کارشکنی عربستان به شکست منجر شد.
نیروهای یمنی 3 روز پیش با شلیک موشک های توشکا مقر فرماندهی عملیات ائتلاف ضدیمن را در باب المندب هدف قرار دادند که بر پایه گزارش ها بیش از 150 تن از نیروها و مزدور ائتلاف از جمله سرهنگ سلطان بن هویدان فرمانده نیروهای اماراتی و عبدالله السهیان فرمانده نیروهای عربستانی به هلاکت رسیدند.
** عربستان به دنبال راه رهایی از باتلاق یمن
به نوشته نشریه فلسطینی المنار، هنگامی که عربستان به یمن حمله کرد بر این باور بود که طی چند روز با حمله و محاصره ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

پنجشنبه ، ۲۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن