تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804871876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستیاران ایرانی لوزانو این افراد خواهند بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دستیاران ایرانی لوزانو این افراد خواهند بود
تا 4 روز دیگر رائول لوزانو برای عقد قرارداد به تهران خواهد آمد و هنوز نام دستیاران ایرانی او مشخص نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتمام جام‌جهانی والیبال و نتایج تیم‌ملی در این مسابقات فدراسیون بعد از جلسات متعدد کواچ را از نیمکت تیم‌ملی عزل کرد و رائول لوزانو آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید ملی‌پوشان والیبال معرفی شد. اما در بین تمام این اتفاقات موضوع دستیاران لوزانو برای المپیکی شدن ایران هنوز مبهم است. البته در خلل انتخاب سرمربی جدید برای تیم‌ملی یک دستیار تمام اتفاقات را تحت‌الشعاع قرار داده بود و گزینه‌ای که می‌توانست با سیچلو کار کند، قرار بود سرمربی ایران شود. حالا لوزانو هست، سیچلو هم هست و می‌ماند دو دستیار ایرانی که کادر را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک کامل کنند.

این برای نخستین بار از سال 2010 به بعد است که دو مربی ایرانی می‌توانند روی نیمکت تیم‌ملی بنشینند و قبل از این معمولا نقش مترجم با دستیار یکی بود. برخلاف سایر نیمکت‌ها حالا دو کمک ایرانی باید کنار لوزانو باشند و احتمالات زیادی در این میان وجود دارد.
سیچلویی‌ها




قطعا خوآن سیچلو مربی کنونی تیم‌ملی ایران و دستیار سابق ولاسکو حامل اطلاعاتی از دوران حضورش در ایران دارد و روی انتخاب دستیاران اظهارنظر خواهد کرد. خوآن تجربه سرمربیگری در تیم‌های ملی جوانان آرژانتین، باشگاه های ایتالیا و تیم‌ملی قطر را دارد و حالا یک بار دیگر به عرصه دستیاری بازگشته تا رویداد بزرگی به اسم المپیک را بتواند تجربه کند. او در زمان حضورش در ایران دوستان و نزدیکان زیادی را پیدا کرده بود که اگر خوآن در انتخاب دستیار نقش داشته باشد، آن نفرات شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم‌ملی خواهند داشت.
ولاسکویی‌ها




بسیاری از علاقمندان به والیبال دوران حضور ولاسکو در ایران را دوران رشد این رشته می‌نامند و اعتقاد دارند که او با تزریق تفکر جدید به والیبال تاثیر زیادی در موفقیت‌های اخیر داشت. ولاسکو در بدو ورودش اعلام کرد تمام مربیان ایرانی می‌توانند سر تمرینات بیایند و کار در تیم‌ملی را تجربه کنند. به همین دلیل افراد زیادی در زمان حضور او پیراهن مربیگری در تیم‌ملی را برتن کردند و کار به جایی رسیده بود که در بازی‌های تدارکاتی دستیاران نوبتی روی نیمکت می‌نشستند و به همین دلیل تعداد مربیان افزایش چشمگیری داشت. با حضور کواچ آن افراد از تیم‌ملی کنار گذاشته شدند اما همچنان خود را مربی ملی می‌دانند و منتظر تغییر و تحولاتی بودند تا یک بار دیگر به نیمکت تیم‌ملی بازگردند که حضور لوزانو همان تغییر است.
کواچی‌ها




بزرگترین ایرادی که به کواچ در زمان مربیگریش در ایران می‌گرفتند دستیاران هموطنش بودند که در این میان دستیاران ایرانی هم مورد انتقاد قرار گرفتند. حالا افرادی هستند که در نیمکت تیم‌ملی جا افتاده‌اند و روال کار با بازیکنان کنونی را بلد شده‌اند. اما چند حالت دیگر برای انتخاب دستیاران لوزانو وجود دارد که سیچلو، سرپرست تیم‌ملی و فدراسیون می‌توانند نقش پررنگی را در انتخاب این افراد ایفا کنند.

در هر صورت زمان زیادی تا حضور لوزانو در ایران نمانده است و هرچه زودتر دستیاران ایرانی مرد آرژانتینی معرفی خواهند شد تا در کنار سیچلو استارت المپیکی شدن را بزنند.

رائول لوزانو (سرمربی) تیم ملی والیبال ایران والیبال سیچلو (مربی)

ارسال به تلگرام


14:59  1394/09/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن