تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804602032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داستان پیوستن نیمار به رئال مادرید/ بارسلونا چگونه او را به چنگ آورد؟


واضح آرشیو وب فارسی:متا ورزش:



متا ورزش- ستاره خط حمله بارسلونا در تلاش است خود را برای حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان آماده کند اما او می توانست فصل پیش به همراه رئال مادرید به این عنوان برسد. نیمار جونیور بازیکن سابق سانتوس برزیل زمانی که سیزده ساله بود در تست باشگاه رئال مادرید شرکت کرد و به شدت مورد توجه مسئولان این تیم قرار گرفت. همواره از اسپانیا به عنوان مقصد نهایی نیمار نام برده می شد و هیچکس فکرش را نمی کرد او به بارسلونا بپیوندد اما در کمال تعجب این اتفاق افتاد. روبینیو بت دوران کودکی نیمار در سال 2005 به لوس بلانکوس پیوست و ایجنت او واگنر ریبیرو به مسئولان رئال مادرید وعده داد در آینده بازیکنی به مراتب بهتر از روبینیو را در تیم خود خواهند دید. او فکر می کرد در آینده بتواند از انتقال نیمار به رئال مادرید سود هنگفتی را به جیب بزند. . در آن زمان لیونل مسی تازه به تیم اول بارسلونا راه یافته بود و رئالی‌ها از این بابت نگران بودند و برای آنکه کم نیاورند روبینیو را به خدمت گرفتند. در آن زمان از روبینیو به عنوان «پله آینده» نام برده می شد. مسی بسیار پیشرفت کرد و کم کم به مرد شماره یک تیم رقیب تبدیل شد اما روبینیو به شدت افت کرد و از رئال مادرید جدا شد. مسئولان رئال برای پیدا کردن رقیبی برای مسی بالاخره دست به کار شدند و با نیمار وارد مذاکره شدند. نیمار 13 ساله 19 روز به مادرید آمد و با بزرگانی چون زیدان، کارلوس و رونالدو دیدار کرد. او در آن زمان به ESPN گفته بود: ” رویای رئال مادرید دارد به واقعیت تبدیل می شود. من برای دیدن بازی این تیم مقابل دیپورتیوو به ورزشگاه رفتم و در جایگاه VIP و درست ردیف پایین فلونتینو پرز شاهد برد 4-0 این تیم شدم. مادرید به همان میزان که انتظار می رفت خوب بود.” نیمار برای تیم جوانان باشگاهش توانسته بود 27 گل را به ثمر برساند و همه را تحت تاثیر قرار داده بود و رئال به همین دلیل به دنبال یک قرارداد فوری بود. پدر نیمار به ESPN گفت: ” از ما دعوت به عمل آورده شد و ما به دیدن تجهیزات و امکانات تیم رفتیم. به ما خودرویی داده شد که می توانستیم با آن سر تمرینات برویم. نیمار با تمام بازیکنان دیداری داشت و و در جلسات تمرین تیم شرکت کرد.”
Capture
اما نیمار هنوز از انجام این انتقال اطمینان نداشت. او کم سن و سال بود و دوستان زیادی داشت. از طرفی دیگر والدین نیمار به او اجازه دادند که برای خود تصمیم گیری کند. او به برزیل بازگشت و نتوانست در غربت دوام بیاورد اما ریبیرو قول داد که رابط رئال با سانتوس باشد. اما وقتی نیمار برای اولین بار در سال 2009 در لیگ برزیل به میدان رفت مشتریان زیادی را روانه این کشور کرد. بارسلونا و رئال از جدی ترین مشتریان او بودند و تیم های دیگری همچون بایرن مونیخ، منچستر سیتی و چلسی هم خواهان جذب او شدند. لوئیس د الیویرا رییس باشگاه سانتوس در سال 2011 گفت: ” پنج باشگاه اروپایی به شدت به دنبال پرداخت بند جدایی نیمار هستند. تصمیم نهایی با بازیکن است.” در آن زمان بارسلونا قدرت اول اسپانیا و اروپا بود. این تیم سال 2009 با گواردیولا به شش جام در یک سال رسید؛ از جمله جام باشگاه های جهان. این تیم دو سال بعد و در سال 2011 دوباره به فینال جام باشگاه های جهان راه یافت و توانست در فینال سانتوس را با نیمار شکست دهد. گواردیولا پس بازی گفت: ” این بهترین بارسلونای دوران مربیگری‌ام است.”
Capture
نیمار در آن بازی نشان داد آینده روشنی دارد. او پیش از بازی فینال گفت: ” چه کسی بارسلونا را تحسین نمی کند؟” ” مسی توانسته تاریخ سازی کند و رسیدن به سطح او کار بسیار دشواری است. من تازه شروع کرده‌ام و بسیار تلاش می کنم که بتوانم خود را به سطح او برسانم.” مدیر برنامه های نیمار ابتدای آن فصل و در نامه‌ای برای پدر او نوشت: ” شما هیچوقت برای بازی کردن پسرتان ارزشی قائل نشدید، شما به حرف یک پسر بچه گوش دادید و بازی کردن در برزیل را به رئال مادرید ترجیح دادید.” پس از آن ساندرو روسل رییس باشگاه بارسلونا با پرداخت پول به پدر این مهاجم توانست در این نبرد بزرگ پیروز شود و او را از چنگ رئال مادرید در آورد و در نهایت تلاش های رئال مادید و ریبیرو بی نتیجه ماند.
25 آذر 1394 - 22:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: متا ورزش]
[مشاهده در: www.metavarzesh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن