تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802940166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ داغ مثلث قهرماني نيم فصل


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جنگ داغ مثلث قهرماني نيم فصل
يك آخر هفته فوتبالي با چند بازي داغ و هيجان انگيز، آن هم در سرماي استخوان‌سوز اين روزها در انتظار هواداران فوتبال است، بهانه آن هم برگزاري بازي‌هاي هفته پانزدهم ليگ برتر است كه پرونده نيم فصل اول را مي‌بندد.
نویسنده : سعيد احمديان 


يك آخر هفته فوتبالي با چند بازي داغ و هيجان انگيز، آن هم در سرماي استخوان‌سوز اين روزها در انتظار هواداران فوتبال است، بهانه آن هم برگزاري بازي‌هاي هفته پانزدهم ليگ برتر است كه پرونده نيم فصل اول را مي‌بندد. جنگ بر سر قهرماني نيم فصل بين تيم‌هاي بالاي جدولي داغ است و از تيم شگفتي ساز استقلال خوزستان گرفته تا استقلال تهران و ذوب آهن، مدعي صدرنشيني آن هم در پايان نيم فصل اول هستند. به همين خاطر هم نبرد استقلال با صبا و ذوب و استقلال خوزستان، دو مسابقه داغ هفته پانزدهم است، البته از رويارويي تيم برانكو با راه آهن هم نمي‌توان گذشت، به خصوص اينكه پرسپوليسي‌ها با نتايج فوق‌العاده‌اي كه در چند هفته اخير گرفته‌اند با جدا شدن از پايين جدول، كم كم در حال اضافه شدن به جمع مدعيان هستند.
حساس‌ترين بازي امروز هفته پانزدهم ليگ برتر، تقابل استقلال و صباي قم در ورزشگاه آزادي است؛ مسابقه‌اي كه ساعت 16:20 سوت آغاز آن زده مي‌شود. پرويز مظلومي در شرايطي تيمش را آماده بازي امروز با صبا كرده است كه آبي‌پوشان به دنبال بازگشت دوباره به صدر جدول هستند. دو تساوي متوالي برابر سايپا و تراكتور در دو هفته اخير باعث شد شاگردان مظلومي پس از هفته‌ها صدرنشيني، صدر را از دست بدهند و استقلال خوزستان كه با ويسي در فصل جاري فوق‌العاده ظاهر شده، حالا تيم اول رده‌بندي ليگ برتر فوتبال باشد. البته اگر چه فاصله 2 امتيازي استقلال با همنام خوزستاني‌اش زياد نيست، اما روند آبي‌پوشان در هفته‌هاي اخير و شش تساوي در هشت بازي گذشته نشان مي‌دهد كه آبي‌ها راه بردن را بر خلاف هفته‌هاي اول فصل فراموش كرده‌اند. مظلومي ديروز در نشست خبري پيش از بازي با صبا در اين رابطه گفت: «خودم راضي به تساوي نيستم و دوست دارم يا ببازيم يا ببريم. نكته ديگر هم اينكه تيم‌هاي ديگر دست و پا بسته نيستند و به دنبال حل اين نقيصه هستيم.»
در سوي ديگر قمي‌ها برابر استقلال به دنبال ادامه روند فوق‌العاده‌شان در ليگ پانزدهم هستند. آنها با 25 امتياز، تيم چهارم جدول هستند و در فصل جاري عملكرد درخشاني با علي دايي داشته‌اند؛ كارنامه‌اي كه دايي ديروز اعتراف كرد خودش هم پيش‌بيني نمي‌كرده كه صبا با توجه به بضاعتي كه دارد، اينچنين قدرتمندانه نتيجه بگيرد. آنها 10 هفته است كه نباخته‌اند و پس از دو پيروزي متوالي، دايي شاگردانش را آماده رويارويي با استقلال كرده است و آنها مي‌گويند كه مي‌خواهند روند شكست‌ناپذيري‌شان را برابر استقلال هم حفظ كنند.
 
راه آهن - پرسپوليس، جمعه 15:15
پرسپوليس اين هفته‌ها خوب نتيجه مي‌گيرد و با جدا شدن از جمع تيم‌هاي قعر جدولي، حالا شاگردان برانكو با 22 امتياز پيش از بازي‌هاي هفته پانزدهم در رده ششم جدول قرار گرفته‌اند. قرمزها در اين شرايط در هفته پاياني نيم فصل در ورزشگاه شهر قدس به مصاف راه آهن مي‌روند. پرسپوليس كه در آخرين بازي توانست گسترش فولاد را شكست دهد، هشت هفته است نباخته و قرمزها اين هفته‌ها با تيم اول فصل تفاوت زيادي كرده‌اند و كم‌كم در حال نزديك شدن به روزهاي اوجشان هستند، طوري كه با نتايج هشت هفته گذشته، از عزمشان براي رسيدن به قهرماني صحبت مي‌كنند. هر چند از دست دادن موقعيت‌هاي گلزني باعث شده تا اين نقطه ضعف قرمزها حسابي توي ديد باشد و به همين خاطر هم گفته مي‌شود برانكو در فصل نقل و انتقالات نيم فصل به دنبال جذب مهاجم براي برطرف شدن مشكل گلزني تيمش است. با اين حال قرمزها كه جري بنگستون مهاجم هندوراسي تيمشان را در اوج مي‌بينند، اميدوار به ادامه روند پيروزي‌هايشان مقابل راه آهن هستند تا در جدول بالاتر بيايند. در طرف ديگر راه آهن كه با 11 امتياز در رده سيزدهم قرار دارد، بر خلاف پرسپوليس، روزهاي بحراني را تجربه مي‌كند. شاگردان تارتار در شش بازي اخيرشان چهار شكست و دو مساوي داشته‌اند.
 
ذوب آهن – استقلال خوزستان، جمعه 15:15
خوزستاني‌ها براي تكميل كارنامه درخشانشان در نيم فصل اول، جمعه در اصفهان مقابل ذوب آهن قرار مي‌گيرند، استقلال خوزستان با 29 امتياز صدرنشين ليگ است و با يك تساوي هم شاگردان ويسي مي‌توانند جشن قهرماني بگيرند. آمار فوق‌العاده آنها در ليگ پانزدهم همين بس كه 13 هفته نباخته‌اند، در پنج بازي اخيرشان گل نخورده‌اند و با سه پيروزي متوالي در سه هفته اخير با دو امتياز بالاي همنام تهراني‌شان در صدر جدول هستند. البته ذوب آهن هم با 26 امتياز تيم چهارم است و تيم گل محمدي هم در اوج است و در صورت پيروزي و توقف استقلال تهران حتي مي‌تواند به صدر برسد و قهرمان نيم فصل شود.
 
ساير بازي‌ها
در ساير بازي‌ها، روز پنج شنبه استقلال اهواز مقابل تراكتورسازي قرار مي‌گيرد، نفت تهران به ديدار سايپـا مي‌رود. روز جمعه هم پديده با سپاهان بازي مي‌كند، ملوان بندر انزلي به ديدار سياه‌جامگان مي‌رود و گسترش فولاد ميزبان فولاد خوزستان است.


منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن