تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819833640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مهمترین رخدادهای روز دوم الکامپ 2015


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مروری بر مهمترین رخدادهای روز دوم الکامپ 2015 فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - روز دوم نمایشگاه الکامپ 2015 روز رونمایی از دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران بود.

به گزارش خبرآنلاین، مهمترین رخدادهای روز دوم به شرح زیر بود:   معرفی دستاوردهای سازمان ثبت اسناد و املاک در نمایشگاه الکامپ
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اجرای تکالیف قانونی مندرج در قانون برنامه پنجم توسعه کشور، سیاست‌های کلی این سازمان و در راستای شفاف سازی امور، کاهش مراجعات مردمی، ارائه خدمات الکترونیک و ارتقاء سلامت اداری، مجموعه‌ای از سامانه های نرم افزاری را طراحی و تولید کرده است که مورد بهره‌برداری بیش از 12 هزار دفتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و 434 واحد ثبتی و نیز متقاضیان خدمات ثبتی قرار گرفته است. نرم‌افزار نمایشگاه‌ها رونمایی شد
در دومین روز از نمایشگاه الکامپ، از نرم‌افزار نمایشگاه‌ها رونمایی شد و رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در جمع رسانه‌های خارجی حضور یافت.
در این نمایشگاه، نرم‌افزار نمایشگاه‌ها که شامل ثبت اطلاعات، ارتباط پویا و اطلاع رسانی نمایشگاه‌هاست رونمایی شد که امکاناتی از جمله ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان از نمایشگاه، نقشه نمایشگاه و سالن‌ها، مسیریاب، اعلام برنامه‌ها و زمان‌بندی کنفرانس‌ها، به روزرسانی بانک‌های اطلاعات نرم‌افزار از طریق اینترنت، ثبت علاقه مندی شرکت‌ها و محصولات برای دسترسی ساده، ثبت یادداشت روی پروفایل هر شرکت و یا محصولات، قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی، قابلیت اتصال به شبکه توییتر با تنظیم هشتگ مربوط به نمایشگاه دارد و در فروشگاه کافه بازار در دسترس است.
اخذ رأی الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ آزمایش شد
سیستم اخذ رأی الکترونیکی با هدف آماده‌سازی این امکان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور در نمایشگاه الکامپ تهران آزمایش شد.
این سیستم این امکان را برای رأی‌دهندگان فراهم می کند تا با ارائه کارت ملی در شعب دارای این صندوق به صورت الکترونیکی رأی دهند.
ثبت نام برای دریافت کارت سلامت در نمایشگاه الکامپ
با درخواست وزارت بهداشت و با هدف معرفی خدمات دولت الکترونیک ثبت نام دریافت کارت سلامت در نمایشگاه الکامپ انجام می شود.
بر این اساس ثبت نام کارت سلامت و بهداشت در غرفه دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ توسط غرفه دفاتر پیشخوان دولت به صورت رایگان انجام می پذیرد.
همچنین در این غرفه، با درخواست وزارت آموزش و پرورش استعلام تاییده تحصیلی نیز بدون هزینه در ایام نمایشگاه الکامپ تهران انجام می شود این در حالی است که در ایام معمول و غیر از نمایشگاه ثبت نام کارت سلامت ۱۲ هزار تومان و ثبت استعلام تاییده تحصیلی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه دارد.
پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی در الکامپ سازمان ثبت احوال امکان پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی را در نمایشگاه الکامپ تهران فراهم کرد.  یش ثبت نام کارت هوشمند ملی با همراه داشتن کارت شناسایی برای بازدید کنندگان از نمایشگاه الکامپ به صورت رایگان خواهد بود.این اقدام سازمان ثبت احوال در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک و ترغیب مردم برای مراجعه به دریافت کارت هوشمند ملی صورت گرفته است. این در حالی است که پیش ثبت نام کارت هوشمند در دفاتر خدمات پیشخوان دولت و دفاتر پستی در روزهای معمول با هزینه انجام می شود.
کیوسک دیجیتال نشریات ایران راه اندازی شد
این اپلیکیشن توسط یک استارت آپ مورد حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای راه اندازی شده و امکان به اشتراک گذاری اخبار نشریات و نیز امکان دانلود نشریات روزانه را برای کاربر فراهم می کند.   پایگاه خبری تحلیلی فرارسانه در الکامپ رونمایی شد
پایگاه خبری تحلیلی «فرارسانه» با هدف معرفی و آموزش اپلیکیش ها و خدمات در حوزه محتوای دیجیتال با پشتیبانی دانشگاه شریف رسما آغاز به کار کرد.   سامانه نظارت بر اماکن اقامتی ارائه شد
سامانه ارتباطی نظارت بر محتوای اماکن اقامتی و وسایل گردشگری توسط سازمان میراث فرهنگی، در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ عرضه شد. معاونت فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی این سامانه را در راستای نظارت بر عملکرد دفاتر گردشگری طراحی و در سالن ۴۱ بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ به عنوان یکی از خدمات مرتبط با دولت الکترونیک این سازمان معرفی کرد.
5656              

کلید واژه ها: نمایشگاه الکامپ -




چهارشنبه 25 آذر 1394 - 18:47:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن