تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویر رسمی لومیا 650 مایکروسافت منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:کافه فردا: همان طور که می دانیدمایکروسافت در نگهداری از اطلاعات و تصاویر محصولات آتی اش چندان موفق نبوده است.
چند روز پیش تصاویر گوشی میان رده لومیا 850 دو مرتبه در فضای اینترنت منتشر شد تا تمام برنامه های مایکروسافت برای غافلگیر کردن طرفدارانش نقش بر آب شوند. 
امروز نیز تصویری از یک گوشی لومیا در فضای اینترنت منتشر شده که در نگاه اول، شباهت بسیاری به لومیا 850 دارد، اما وقتی کمی بیشتر دقت کنید، می بینید که طراحی پنل جلویی آن و نحوه قرارگیری اسپیکر را قبلا در گوشی لومیا 640 دیده اید.
 لذا احتمال داده می شود که این محصول، همان نسل جدید سری 600 لومیا (لومیا 650) باشد که مایکروسافت ماه ها پیش قولش را داده بود.
برخی گزارشات حاکی از آن هستند که اسمارت فون لومیا 650، به یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 720p مجهز می باشد. تا به این لحظه از عرضه مدل XL برای این گوشی سخنی به میان نیامده، اما با توجه به سابقه مایکروسافت، چنین کاری اصلا بعید نیست. [ مشاهده متن کامل خبر در کافه فردا ]

چهارشنبه ، ۲۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کافه فردا]
[مشاهده در: www.cafefarda.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن