تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819447164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوران تراکتور و گسترش فولاد مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
داوران تراکتور و گسترش فولاد مشخص شدند
کمیته داوران فدارسیون فوتبال اسامی داوران هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور را مشخص کرد.

خبرگزاری فارس: داوران تراکتور و گسترش فولاد مشخص شدند



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه تیم گسترش فولاد تبریز میزبان فولاد خوزستان خواهد بود و فردا نیز تراکتورسازی تبریز در اهواز مهمان استقلال این شهر است.
در بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال اهواز جمشید محمدی سوت خواهد زد و محمدرضا امینی و جلیل شعرانی دستیاران وی هستند و جواد محمدی داور چهارم و ناظر داوری هم حسن کامرانی‌فر است.
محمدی سابقه قضاوت 53 بازی در لیگ برتر در دوره‌های گذشته را داشته و هشت بار کارت قرمز و 213 بار هم کارت زرد به بازیکنان نشان داده است.
بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز با فولاد خوزستان را هم مهدی سید‌علی قضاوت خواهد کرد؛ کمک‌های وی در این بازی جواد مداح و علی دودانگه هستند و کمیل غلامی هم داور چهارم و ناظر داوری نیز ابراهیم میرزابیگی است.
سید علی در 67 بازی در لیگ برتر سوت زده است که چهار بازی به این فصل تعلق داشته و 17 بار از کارت قرمز و 252 بار هم از کارت زرد استفاده کرده است.
وی این فصل بازی پدیده مشهد با فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان با استقلال اهواز، پدیده مشهد با استقلال تهران و صبای قم با تراکتورسازی تبریز را سوت زده است.
انتهای پیام/60017/ز10

http://fna.ir/KXB8NN





94/09/25 - 13:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن