تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال آبی‌پوشان با شاگردان دایی و تقابل پرسپولیس با گربه‌سیاه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
پرسپولیس1. تیم پرسپولیس_بازیکنان پرسپولیس جدال آبی‌پوشان با شاگردان دایی و تقابل "پرسپولیس" با گربه‌سیاه

جنگ قهرمانی در اصفهان؛
جدال آبی‌پوشان با شاگردان دایی و تقابل "پرسپولیس" با گربه‌سیاه
نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال با برگزاری 3 دیدار در روز پنج‌شنبه و 5 دیدار در روز جمعه به پایان می‌رسد که در مهم‌ترین بازی ذوب‌آهن و استقلال خوزستان برای مشخص کردن قهرمان نیم‌فصل به مصاف هم می‌روند.



به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"، لیگ برتر پانزدهم در روزهای پایانی این هفته به نیمه می‌رسد و قهرمان نیم‌فصل اول مشخص می‌شود.

آبی‌پوشان پایتخت که با تساوی مقابل تراکتورسازی، صدر را از دست دادند به مصاف شاگردان علی دایی می‌روند و سرخ‌پوشان میهمان راه‌آهن با یک سرمربی پرسپولیس خواهند بود اما در مهم‌ترین بازی هفته، یحیی گل‌محمدی و عبدالله ویسی برای کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل با یکدیگر دیدار می‌کنند.

پنج شنبه 26 آذر 94
استقلال اهواز – تراکتورسازی تبریز، ساعت 15:00، ورزشگاه تختی اهواز
استقلال اهواز وضعیتی کاملا متفاوت از 2 هم‌نام دیگر خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد. شاگردان علی حنطه 11 هفته است که رنگ پیروزی را ندیده‌اند و شرایط این تیم روز به روز وخیم‌تر می‌شود. بازیکنان این تیم در اظهار نظرهایی جالب مدعی مشاهده اتفاقاتی عجیب و غریب پیرامون باشگاه استقلال اهواز هستند.

آبی‌پوشان اهواز ضعیف‌ترین خط دفاع و بدترین خط حمله لیگ پانزدهم تا این‌جای فصل را به نام خود ثبت کرده‌اند و با 6 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته‌اند. در مقابل تراکتورسازی تبریز بعد از حضور امیر قلعه‌نویی روزهای پر التهابی را پشت سر گذاشته است. قرمزپوشان تبریزی در اولین دیدار مقابل استقلال به تساوی بدون گل دست یافتند و ژنرال با این نتیجه باعث شد آبی‌پوشان پایتخت صدر را از دست بدهند. تراکتورسازان با پیروزی در این دیدار تنها می‌توانند به این مسئله امیدوار باشند که نیم‌فصل را در نیمه بالای جدول به پایان برسانند.

نفت تهران – سایپا، ساعت 15:15، ورزشگاه تختی تهران
علیرضا منصوریان با صحبت‌ها و رفتارهایش در هفته‌های اخیر محبوبیت خود در میان هواداران و رسانه‌ها را در معرض خطر قرار داده است. وی ابتدا با ندادن 3 بازیکن خود به تیم امید، حاشیه‌ساز شد و سپس طی مصاحبه‌ای از مشکلات مالی باشگاه انتقاد کرد. موضوعی که واکنش منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه را در پی داشت. با این حال علی‌منصور با کسب پیروزی خارج از خانه مقابل فولاد، خود را تا حدی از زیر فشار خارج کرد. زردپوشان در حال حاضر 16 امتیازی هستند و در رتبه دهم جدول قرار دارند.

پیروزی در این بازی تنها می‌تواند یک رتبه زردپوشان را در جدول بالا ببرد اما شکست احتمالی مقابل شاگردان جلالی دوباره آنها را به منطقه سقوط هول می‌دهد. در مقابل نارنجی‌پوشان هفته گذشته با 4 گل استقلال اهواز بحران‌زده را در هم کوبیدند و به وضعیت خود در جدول سر و سامان دادند. میلاد میداوودی که 6 هفته مورد غضب جلالی قرار گرفته بود به ستاره این روزهای خودروسازان تبدیل شده است. وی در بازی قبل یک گل زد و روی 3 گل دیگر تیمش نقش مؤثری داشت. نارنجی‌پوشان که همیشه یک تیم میانه‌جدولی بودند این بار برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیز برداشته‌اند.

استقلال – صبای قم، ساعت 16:20، ورزشگاه آزادی
آبی‌پوشان پایتخت صدرنشین مطلق لیگ تا پیش از هفته چهاردهم بودند اما خستگی‌ناپذیری تیم شگفتی‌ساز عبدالله ویسی و توقف شاگردان پرویز مظلومی مقابل تراکتورسازی باعث شد استقلال به رتبه دوم جدول سقوط کند. آبی‌پوشان برای بازپس‌گیری صدر علاوه بر این که امیدوارند استقلال خوزستان امتیاز از دست بدهد باید دیگر تیم شگفتی‌ساز لیگ را از پیش رو بردارند.

شاگردان علی دایی از هفته چهارم دیگر طعم شکست را نچشیده‌اند و در میان حیرت همگان در رتبه چهارم جدول حضور دارند. صبا سومین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارد و مهاجمان استقلال که در هفته‌های اخیر عملکرد ضعیفی داشته‌اند کار سختی مقابل این تیم خواهند داشت. آبی‌پوشان در 8 بازی اخیر خود تنها 2 بار به پیروزی رسیده‌اند که این مسئله حتی صدای تماشاگران این تیم را نیز درآورده است.

جمعه 27 آذر 94
پدیده خراسان – سپاهان، ساعت 14:45، ورزشگاه ثامن مشهد
تیم اول شهر مشهد در 4 دیدار از 5 بازی اخیر خود شکست خورده و 12 گل نیز دریافت کرده که آمار بسیار ضعیفی محسوب می‌شود. شاگردان رضا مهاجری با این نتایج کم کم به منطقه خطر در جدول رده‌بندی نزدیک شدند و در حال حاضر سیزدهم هستند. در مقابل مدافع عنوان قهرمانی با "ایگور استیماچ" کروات نیز کاری از پیش نبرده و در 2 دیدار اخیر خود حتی موفق به گلزنی نشده است. هر چند مدیران باشگاه سپاهان از سرمربی خود حمایت کرده‌اند ولی سکوهای فولادشهر با رتبه هفتمی این تیم به سادگی کنار نخواهند آمد.

گسترش فولاد تبریز – فولاد خوزستان، ساعت 15:00، ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز
گسترش فولاد نتایج نسبتا خوبی در این فصل گرفته و تا پیش از شکست مقابل پرسپولیس در رتبه پنجم جدول قرار داشت. شاگردان فراز کمالوند که در 4 هفته اخیر، بازی‌های خود را به صورت یک در میان با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند به نظر نمی‌رسد کار سختی مقابل فولاد خوزستان بحران‌زده در پیش داشته باشند. قهرمان لیگ برتر سیزدهم همچنان از حفظ پیروزی‌های خود عاجز است و در دقایق پایانی نتیجه را به حریف واگذار می‌کند. طبق گفته مدیرعامل این باشگاه، تکلیف "دراگان اسکوچیچ" تا 2 هفته دیگر مشخص خواهد شد. بدین ترتیب سرمربی کروات قرمزپوشان باید در این دیدار پیروز شود تا مدت حضور خود روی نیمکت لرزان فولاد را تمدید کند.

ذوب‌آهن – استقلال خوزستان، ساعت 15:15، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
شاگردان یحیی گل‌محمدی را می‌توان جدی‌ترین گزینه قهرمانی لیگ برتر پانزدهم دانست. تیمی باثبات که با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته، روند صعودی خود را ادامه داده و آرام آرام خود را به صدر جدول نزدیک کرده است. ذوب‌آهن حتی شانس قهرمانی در نیم‌فصل را نیز دارد اما این اتفاق مستلزم از دست دادن امتیاز توسط هر 2 استقلال بالانشین جدول است. سبزپوشان برای تحقق این امر، صدرنشین جدول را پیش رو دارند. استقلال خوزستان در میان تمام تیم‌های مدعی با عملکردی خیره‌کننده خود را به صدر رساند.

عبدالله ویسی این موفقیت را تا حد زیادی مدیون دروازه‌بان برزیلی تیم خود است. "فرناندو خسوس" آماری فوق‌العاده ثبت کرده و در 10 بازی از 14 دیدار لیگ، دروازه خود را بسته نگه داشته است. همچنین بهترین گلزن لیگ یعنی حسن بیت‌سعید با 8 گل زده در اختیار این تیم است. برنده این بازی بدون توجه به نتیجه بازی استقلال و صبا، قهرمان نیم‌فصل خواهد شد.

ملوان بندر انزلی – سیاه جامگان، ساعت 14:15،  ورزشگاه تختی انزلی
8 بازی و تنها 3 گل زده، آمار ضعیفی است که شاگردان حمید استیلی در این فصل ثبت کرده‌اند. مشکلات مالی پایان‌ناپذیر ملوان بندر انزلی در کنار مصدومیت مهاجمان این تیم، کار را برای باشگاه ریشه‌دار گیلانی سخت کرده است. ملوان یکی از 3 تیم 16 امتیازی در نیمه پایین جدول است که در صورت ادامه این روند می‌تواند یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ یک باشد.

در مقابل دیگر تیم بحران‌زده لیگ سیاه‌جامگان مشهد قرار دارد که با 8 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول جای گرفته است. 9 هفته از آخرین پیروزی مشکی‌پوشان می‌گذرد و فرهاد کاظمی نیز از عملکرد بازیکنان خود به هیچ عنوان رضایت ندارد. هر 2 مربی می‌خواهند هر چه زودتر بازار نقل‌وانتقالات فرا برسد و تیم خود را تقویت کنند.

راه‌آهن – پرسپولیس، ساعت 14:30، ورزشگاه شهدای شهر قدس
راه‌آهن را همیشه گربه‌سیاه پرسپولیس می‌دانند اما جالب این‌که زردپوشان در 4 دیدار اخیر دو تیم موفق به کسب پیروزی نشده‌اند. شاگردان مهدی تارتار در 6 دیدار اخیر خود حتی یک بار هم موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده‌اند. اتفاقی که سرمربی راه‌آهن دلیل آن را به طعنه حضور برادران محمدی، ستاره‌های تیمش در اردوهای تیم‌های ملی و امید می‌داند.

هر چند قرارداد تارتار تا سال 1400 تمدید شده و مدیرعامل جدید هم از وی حمایت کرده اما جایگاه سیزدهمی راه‌آهن می‌تواند این مربی را به درهای خروجی باشگاه نزدیک کند. در مقابل پرسپولیس با برانکو روندی صعودی را در پیش گرفته و با شکست گسترش فولاد توانسته به رتبه ششم جدول نیز برسد. سرخ‌پوشان در غیاب مهدی طارمی و علی علیپور و به لطف گلزنی "جری بن‌سون" شاگردان فراز کمالوند را شکست دادند اما در این هفته علیرضا نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس احتمالا به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. پرسپولیس با کمی خوش‌شانسی حتی می‌تواند نیم‌فصل را با رتبه چهارمی به پایان برساند.



۲۵/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن