تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805452809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی گل گهر/مهر رسانه مورد اعتماد مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مشاور مدیرعامل گل گهر سیرجان:
تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی گل گهر/مهر رسانه مورد اعتماد مردم است

کراپ‌شده - گل گهر


شناسهٔ خبر: 3001222 - چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
استانها > کرمان

کرمان – مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل کهر با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی گل گهر، از آمادگی این شرکت برای افزایش تعامل و همکاری با رسانه‌ها خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمودآبادی مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان چهارشنبه‌شب در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر در استان کرمان، با توضیح این مطلب که شرکت معدنی صنعتی گل گهر شرکتی اقتصادی با رویکرد صنعتی، معدنی و با هدف افزایش صادرات و فروش و بطور کلی تولید است، از ایفای نقش این شرکت در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی جدای از نقش سازنده‌ای که در حوزه اقتصادی دارد خبر داد. وی این موضوع را امری در جهت تأکید استاندار کرمان به ایفای نقش تشکل‌های اقتصادی در فضاهای فرهنگی و اجتماعی دانست. افزایش مشارکتهای مردمی با حضور مدیرعامل جدید گل گهر حجت‌الاسلام محمودآبادی حضور مدیرعامل جدید، در مدیریت شرکت گل گهر را، عامل افزایش مشارکت‌های فرهنگی دانست و بیان داشت: شرکت گل گهر در قالب حمایت‌های مادی و معنوی در ساخت بیمارستان، اجرای فاضلاب شهری و فعالیت‌های فرهنگی نظیر برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و کنسرت‌ها مشارکت داشته است.

تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی گل گهر وی شورای فرهنگی و اجتماعی شرکت گل گهر که با ترکیب اعضای کاملاً کارشناسی شده تشکیل‌شده است را کانالی برای عبور تمامی سیاست‌های کلی در سطح منطقه گل گهر معرفی کرد و اظهار داشت: این شورا تاکنون مصوبات بسیار خوبی داشته و توانسته است بخش‌های اسپانسری را حذف کند. حجت‌الاسلام محمودآبادی با تأکید بر این مطلب که شورا در بحث حمایتی نگاه تکثرگرایی را مدنظر قرار داده توضیح داد: در این راستا سعی خود را برآن گذاشته‌ایم که صرفاً به جریان و یا اشخاص خاص توجه نکنیم بلکه همه فعالیت‌ها و جریانات فرهنگی را به‌صورت عام موردحمایت کلی قرار داده‌ایم. وی از برگزاری جشن محلات در سیرجان در چند منطقه محروم و حتی روستاها خبر داد و افزود: همچنین برگزاری جشن‌های ولایت با حضورهنرمندان یکی دیگر از کارهای خوب و قابل‌توجهی است که از سوی شرکت گل گهر انجام شد. مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان افزود: این اقدام مشی خاصی را ایجاد کرد مبنی بر این‌که شرکت قصد دارد خدماتش را به تمام طیف‌ها ارائه کند. اعلام آمادگی گل گهر برای افزایش تعامل با رسانه‌ها حجت‌الاسلام محمودآبادی ارتباط با خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها که در فضاهای اجتماعی و فرهنگی بسیار تأثیرگذارند را مورد تأکید قرار داد. وی به نقش رسانه‌ها در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: خبرگزاری مهر یکی از منابع خبری معتبر، ارزشمند، قابل‌اعتماد و مورد وثوق مردم در اقشار مختلف است و می‌تواند نقش سازنده خود را در قبال فعالیت‌های اقتصادی شرکت صنعتی معدنی ایفا کند. حجت‌الاسلام محمودآبادی ادامه داد: در حال حاضر از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها توقع داریم سطح آگاهی مردم را در ارتباط با اقدامات انجام‌شده از سوی واحدهای مختلف از جمله گل گهر بالا ببرند؛ با توجه به این مسئله که مردم کمتر با نشریات و بیشتر با اینترنت و فضاهای مجازی سروکار دارند.

کاهش نرخ سنگ آهن به ۲۷ دلار مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان با اشاره به کاهش قیمت سنگ‌آهن از ۱۶۰ دلار به ۲۷ دلار، افزود: این امر باعث کاهش میزان درآمد شده است و این سبب می‌شود که وارد فضای صرفه‌جویی شویم. حجت‌الاسلام محمودآبادی، گل گهر را جز معدود شرکت‌هایی دانست که در این فضای سخت اقتصادی سرپا مانده است و گفت: در تلاش برای عبور از این بحران هستیم. وی گفت: شرکت گل گهر آمادگی دارد که در راستای همکاری و افزایش تعامل با رسانه‌ها گام بردارد. گل گهر سیرجان نگاهی تعاملی و دوستانه نسبت به رسانه‌ها دارد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان در ادامه این جلسه ضمن ابراز امیدواری از انعکاس فعالیت‌های اخیر بیان داشت: خبرگزاری مهر به‌عنوان یک خبرگزاری معتبر و پرمخاطب به‌طورقطع محور اطلاع‌رسانی وقایع مهم گل گهر خواهد بود. ابوذر حلوایی پور تشکیل شورای فرهنگی را محور همه فعالیت‌های فرهنگی بیان داشت: هم‌اکنون شاهد وقوع اتفاقات مثبتی در این حوزه هستیم و تمامی این اتفاقات را مصادف با حضور تقی زاده و دید باز وی است. حلوایی بابیان این مطلب که گل گهر سیرجان نگاهی تعاملی و دوستانه نسبت به رسانه‌ها دارد، گفت: امیدواریم شاهد افزایش تعامل گل گهر با رسانه‌ها و گسترش خدمات این حوزه باشیم. کاهش تعداد مشاوران مدیرعامل شرکت گل گهر/ مدیریت کارآمد مدیرعامل جدید موجب تحول در شرکت شده است مشاور رسانه‌ای شرکت صنعتی و معدنی گل گهر نیز در ادامه با اشاره به مسئله کاهش هزینه‌ها که یکی از اولویت‌های جدی در مدیریت جدید گل گهراست، از کاهش ۱۵ درصدی هزینه‌ها در سال جاری خبر داد. بهروز توکلی از کاهش پنج‌درصدی قیمت تمام‌شده تولید سنگ‌آهن خبر داد و افزود: به گفته مدیرعامل شرکت گل گهر در سال ۹۲ قیمت کنسانتره ۱۶۵ دلار بوده که در حال حاضر به کمتر ۳۰ دلار کاهش‌یافته است. توکلی با اشاره به کاهش تعداد مشاورین مدیرعامل از ۴۰ نفر به ۱۵ نفر به یکی از مصادیق کاهش هزینه گفت: مدیریت گل گهر در حال حاضر ضرورت پرداختن به مسائل فرهنگی را یک اصل می‌داند که در این راستا شورای فرهنگی اجتماعی باهدف عالی‌ترین توجه، نظارت، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مسائل فرهنگی تشکیل‌شده است که کار خود را ابتدا از شرکت گل گهر و شهرستان سیرجان شروع کرده و قصد دارد فعالیت‌هایش را در سطح استان و حتی کشور گسترش دهد. توکلی با اشاره به جلوگیری از کارهای موازی که در گذشته در شرکت گل گهر بسیار انجام می‌شده است از یکپارچه‌سازی تصمیمات به‌منظور بالا بردن کیفی اقدامات و فعالیت‌ها خبر داد. وی از کاهش هزینه‌ها با نگاه مدیریت جدید خبر داد و افزود: استاندار نگاهی ویژه بر مسئولیت‌های فرهنگی شرکت‌های معدنی صنعتی دارد و شرکت گل گهر در این راستا اعلام کرده است که پروژه فاضلاب شهری سیرجان را به‌طورجدی انجام می‌دهد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن