تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820956421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت اموال کانون های مساجد شهرستان گرمسار و آرادان بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از بررسی کردن وضعیت اموال کانون های مساجد شهرستان گرمسار،آرادان وایوانکی خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان گفت: تیم نظارت وارزیابی اداری مالی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان جهت بررسی وضعیت اموال به مدت سه روز در شهرستان گرمسار،آرادان وایوانکی حاضر خواهند شد.
وی با بیان اینکه این تیم ارزیابی از 26 آذر ماه در شهرستان گرمسار، 28 و29 آذر ماه در آرادان وایوانکی حضور خواهند داشت افزود: بررسی فضای مناسب ، نوع فعالیت ، نحوه تجهیز و... کانون های مساجد در دستور کار این تیم است.
حدادیان با اشاره به اینکه در این بازدیدها نشست هایی هم با مدیران و اعضای فعال کانون های مساجد انجام می گیرد اظهار داشت:مدیران کانون ها مشکلات و کمبودهای را به کارشناسان مربوطه اعلام تا مورد بررسی قرار گیرد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از فعالیت 33 کانون در شهرستان گرمسار، آرادان وایوانکی خبردادو گفت:کانون های فرهنگی هنری مساجد در طی ایام سال در مناسبتهای مختلف ملی ومذهبی برای تمام اقشار مردم در همه رده سنین برنامه های مختلف ومتنوع دارد.
وضعیت اموال کانون های مساجد شهرستان گرمسار و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

چهارشنبه ، ۲۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن