تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیدوستی: مقابل امید استقلال هماهنگ نبودیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: علیدوستی: مقابل امید استقلال هماهنگ نبودیم
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان می‌گوید که بازیکنانش در دیدار تدارکاتی مقابل امیدهای استقلال ناهماهنگ بودند.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حمید علیدوستی در خصوص دیدار تیم فوتبال نوجوانان مقابل امیدهای استقلال اظهار داشت: در این بازی با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدیم، اما این نتایج چندان مهم نیست. مهم این بود که بازیکنان ما پس از دو ماه دوباره کنار هم قرار گرفتند و یک بازی دوستانه خوب را مقابل تیمی که بازیکنانش چهار سال از آنها بزرگ‌تر بودند، به نمایش گذاشتند.

وی افزود: درست است که در این بازی دوستانه پیروز شدیم، اما بازیکنان‌مان ناهماهنگ بودند و این مسئله طبیعی بود. به این دلیل که هم پس از دو ماه کنار هم بازی کردند و هم سه چهار بازیکن جدید به جمع تیم ما اضافه شده بودند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند این بار سهمیه جام جهانی نوجوانان را کسب کند و برخلاف دوره قبل در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کند، گفت: برنامه‌مان را به فدراسیون فوتبال دادیم و خوشبختانه این برنامه نیز مورد قبول قرار گرفت. برای آماده‌سازی بهتر هم 25 دی‌ماه به بلاروس می‌رویم تا با تیم‌های اروپایی در یک تورنمنت حاضر شویم. پس از آن هم احتمالاً تورنمنتی چهارجانبه در تاشکند برگزار شود که در آن شرکت خواهیم کرد.

علیدوستی عنوان کرد: با اردو و بازی‌های تدارکاتی تا شهریورماه می‌توانیم تیم را به خوبی آماده کنیم و در قهرمانی آسیا نتایج خوبی بگیریم. دوره قبلی هم تیم نوجوانان خوب کار کرد و این تیم در ضربات پنالتی شکست خورد. این بار تلاش خواهیم کرد تا نتیجه بهتری بگیریم.


حمید علیدوستی (سرمربی) نوجوانان

ارسال به تلگرام


18:41  1394/09/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن