تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803698619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد ارسال 10 طرح به ستاد مبارزه با مواد مخدر/تاکنون 2 طرح تصویب شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد
ارسال 10 طرح به ستاد مبارزه با مواد مخدر/تاکنون 2 طرح تصویب شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 10 طرح تهیه و به ستاد مرکزی مبارزه با موادمخدر ارسال شده که دو طرح آن تا الان تصویب شده، گفت: این طرح‌ها هم در حوزه جذب اعتبار و هم در حوزه حمایت بیشتر از این سازمان‌ها بوده است.

خبرگزاری فارس: ارسال 10 طرح به ستاد مبارزه با مواد مخدر/تاکنون 2 طرح تصویب شده است



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خدابخش مرادی امشب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای اینکه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی را در مرکز استان متمرکز نکنیم در مرکز شهرستان‌ها و با همکاری فرمانداران جلساتی برگزار شد تا این مشارکت‌ها در شهرستان‌ها و مناطق مختلف نهادینه شوند.  
وی با اشاره به اینکه جهت‌گیری برنامه کمیته نباید فصلی و مقطعی باشد افزود: سند و نقشه راه حوزه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد برای مبارزه با مواد مخدر در کمیته‌ای با حضور کارشناسان تدوین و به مراکز ارسال شده است.
این مسئول با تأکید بر اینکه باید انگیزه لازم را در سازمان‌های مردم‌نهاد ایجاد کنیم، عنوان کرد: نشست‌های متعددی با این سازمان‌ها به عنوان پرچم‌داران جذب مشارکت‌ها برگزار شده است.
مرادی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که در حوزه مبارزه با مواد مخدر  صرفاً دولتی‌ها نباید نقش ایفا کنند و باید سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان در این حوزه را نیز وارد کارزار کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در همین راستا 10 طرح تهیه و به ستاد مرکزی مبارزه با موادمخدر ارسال شده که دو طرح آن تا الان تصویب شده، گفت: این طرح‌ها هم در حوزه جذب اعتبار و هم در حوزه حمایت بیشتر از این سازمان‌ها بوده است.
وی تصریح کرد: هفت کارگاه آموزشی برای سازمان‌ها و مجموعه‌های فعال تشکیل شده است و در حال حاضر 149 تیم اجتماع‌محور و 29 سازمان مردم‌نهاد در این حوزه در استان وجود دارد.
مرادی با اشاره به اینکه شعارمحوری در حوزه جذب مشارکت‌های مردمی اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر است، ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان ازجمله روحانیون، اصناف، بازاریان، نخبگان، هنرمندان، مددکاران اجتماعی و نهادهای موجود در این زمینه استفاده بهینه را داشته باشیم.
این مسئول هدف از تشکیل شبکه سازمان‌های مردم‌نهاد را هم‌افزایی فعالیت‌ها، سازماندهی و توانمندسازی عنوان و بیان داشت: نهادها و سازمان‌های مردم نهاد یک فرصت هستند که مجموعه‌هایی هستند غیرانتفاعی و غیر دولتی، بنابراین از دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم که از محل اعتبارات فرهنگی‌شان حتی‌الامکان کمک مالی به این نهادها کنند تا اثربخشی این سازمان‌ها بیشتر شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از دانشگاه‌های استان تقاضا دارم که نشست‌های تخصصی پیرامون آموزش اثرات سوءمصرف مواد مخدر برگزار کنند، چراکه اگر دانشگاه‌ها کانون اندیشه شوند و این نشست‌ها را برگزار کنند ما می‌توانیم اقشار مختلف جامعه را به سمت این همایش‌ها هدایت کنیم.
وی فعالیت کاربردی دیگر جهت آگاهی‌بخشی به مردم را نفوذ در فضای مجازی دانست و عنوان داشت: این نفوذ می‌تواند به واسطه ارسال متن‌ها، پیام‌ها و کلیپ‌های مرتبط صورت گیرد.
انتهای پیام/68010/ذ30

http://fna.ir/CJ396T





94/09/24 - 22:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن