تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820402763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دمای هوای استان گلستان کاهش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه بارشی به استان گلستان، دمای هوای استان از امروز کاهش می یابد.
محمدرضا رحمان نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان ، اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی آسمان گلستان پس از سه روز صاف بودن، از بامداد امروز ابری و بارانی شد.
وی افزود: با فعالیت سامانه ناپایدار، بارندگی از بعد از ظهر امروز در استان گلستان بیشتر می شود و بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و وزش باد و مه آلود شدن جاده ها هم از دیگر پیامدهای این سامانه است.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گلستان تصریح کرد: اوج فعالیت بارشی این سامانه از بعدازظهر امروز تا فرداست.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان هم در این زمینه گفت وگو با تسنیم با توجه به برودت هوا و ریزش باران و احتمالا برف در ارتفاعات از اواخر امروز سه شنبه در استان، گفت: رانندگانی که قصد تردد از محورها بویژه محورهای کوهستانی استان را دارند، ملزومات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
علی بخش رستمی تاکید کرد که رانندگان در صورتی که سفر آنها ضرورت ندارد از سفر در این ایام به خصوص در شب خودداری کنند.
وی همچنین از رانندگان خواست که با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و توجه به توصیه های پلیس راه و راهداران، ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
دمای هوای استان گلستان کاهش می یابد






سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن